اخبار

بازدید رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان از خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه لرستان

۱۴۰۰/۱۰/۳۰

 

 

رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان از خوابگاه‌های مختلف دانشجویی دانشگاه لرستان بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، صبح روز پنجشنبه، 30 دی‌ماه، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا مبلغی، رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان و نماینده کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی، از خوابگاه‌های مختلف دانشجویی دانشگاه لرستان بازدید و با مسئولان دانشگاه لرستان و برخی دانشجویان خوابگاه‌ها، گفتگو کرد.

دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان، دکتر سیدحسام‌الدین حجازی، سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان و سایر مدیران حوزه‌ی کاری امور دانشجویی دانشگاه لرستان در این بازدید حضور داشتند.

هدف از بازدید:

1_ تقویت ارتباط هرچه بیشتر بین نظام دانشگاهی با مجمع نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی.

2_ تقویت مطالبه‌گری درباره‌ی تلاش هرچه بیشتر نمایندگان استان لرستان در مجلس شورای اسلامی برای جذب اعتبارات و بودجه‌های بیشتر برای رفع مشکلات، کمبودها و کاستی‌های حوزه‌های مختلف نظام دانشگاهی با تأکید بر رفع یا کاهش مشکلات خوابگاه‌های دانشجویی و ارتقای زیرساخت‌های دانشگاه.

3_ گفتگو با دانشجویان ساکن خوابگاه‌ها و شنیدن مطالبات و مشکلات صنفی آن‌ها.

در این بازدید، دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان با رویکرد مطالبه‌گری، تصریح کرد:

«باید از ظرفیت نمایندگان محترم استان لرستان در مجلس شورای اسلامی و ظرفیت‌های حوزه قانونگذاری برای اصلاح برخی قوانین در حوزه نظام آموزش عالی و همچنین پیگیری هرچه بهتر و اثرگذارتر برای جذب اعتبارات استفاده کرد و ارتباط و تعاملات دوجانبه بین دانشگاه لرستان و مجمع نمایندگان استان لرستان با هدف کاهش مشکلات نظام آموزش عالی استان، گسترش یابد».

حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا مبلغی، رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان نیز در این بازدید قول مساعد داد که از همه ظرفیت مجمع نمایندگان استان برای رفع مشکلات موجود به‌ویژه مباحث مرتبط با جذب اعتبارات و  رفع کمبودهای بودجه‌ای و مالی، استفاده خواهد کرد. 


 


۱۴۰۰/۱۰/۳۰ - ۰۰:۰۰
۱۸۲۴ بازدید