اخبار

دانشگاه لرستان و سازمان بسیج کشاورزی و منابع طبیعی استان، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند

۱۴۰۰/۱۰/۲۹

 

 

تفاهم‌نامه همکاری بین سازمان بسیج جامعه کشاورزی و منابع طبیعی استان لرستان با دانشگاه لرستان به امضای طرفین رسید.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، تفاهم‌نامه مشترک همکاری‌های دوجانبه به امضای دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان و دکتر سجاد احمدی، مسئول سازمان بسیج جامعه کشاورزی و منابع طبیعی استان لرستان رسید و مبادله شد.

دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان و حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، خواستار این شدند که از ظرفیت‌های دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان برای کمک به رشد و پیشرفت همه‌جانبه‌ی بخش‌های کشاورزی،زراعی، باغداری و دامداری استان لرستان، به خوبی استفاده شود.

دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان تصریح کرد:

1_ وجود نیروهای انسانی تحصیل‌کرده در رشته‌های تحصیلی مختلف در استان لرستان یک ظرفیت مهم است که بایستی از این ظرفیت‌ها برای رفع مشکلات استان لرستان استفاده شود.

2_ تفاهم‌نامه‌های مشترک باید با رویکرد مسئله‌محوری و تقویت کارگروه‌های تخصصی مسئله‌محور اجرا شوند تا دانشگاه و سازمان بسیج جامعه کشاورزی و منابع طبیعی بتوانند نقش اثرگذار در رفع مشکلات مرتبط به این حوزه داشته باشند.

3_ نمی‌شود ما در استان لرستان، این همه متخصص و تحصیل‌کرده دانشگاهی داشته باشیم و دارای مشکلات هم باشیم. می‌بایست ارتباط بین مجموعه‌های مختلف استان با دانشگاهیان، ارتقاء پیدا کند.  

4_ مجموعه‌های مختلفی که در استان لرستان برای پیشرفت استان کار می‌کنند بایستی با رویکرد هم‌افزایی، همکاری‌های بین خود را گسترش بدهند و کارها به صورت منسجم، پیش بروند.

5_ دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان، دارای ظرفیت‌های مختلف و متنوعی است که می‌بایست برای پیشرفت و تحول در بخش کشاورزی استان لرستان که از این توانمندی‌ها استفاده شود.

6_ سازمان بسیج اساتید استان لرستان نیز با رویکرد مسئله‌محوری، این آمادگی را دارد که همکاری‌های خود را در جهت کاهش مشکلات بخش کشاورزی استان، با سازمان بسیج جامعه کشاورزی و منابع طبیعی استان، گسترش بدهد.


 


۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۰۰:۰۰
۱۳۰۳ بازدید