اخبار

توسعه همکاری دانشگاه لرستان و بانک تجارت

۱۴۰۰/۱۰/۲۹

 

 

علی نعمتی، مدیر شعب بانک تجارت استان لرستان و هیئت همراه وی با دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان، دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار که روز چهارشنبه، 29 دی‌ماه در محل حوزه ریاست دانشگاه لرستان انجام شد دو طرف بر تقویت و توسعه همکاری‌های مشترک بین دانشگاه لرستان و بانک تجارت، تأکید کردند.

علی نعمتی، مدیر شعب بانک تجارت استان لرستان و هیئت همراه، انتصاب دکتر علی نظری به عنوان سرپرست دانشگاه لرستان را به وی تبریک گفتند و اعلام آمادگی کردند باتوجه به اینکه یکی از شعبه‌های بانک تجارت در سایت مرکزی دانشگاه لرستان قرار دارد همکاری‌های دوجانبه بین دانشگاه لرستان و بانک تجارت، گسترش یابد.

دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید استان لرستان در این نشست تأکید کرد:

1_ بین نظام بانکی استان و نظام دانشگاهی استان بایستی یک ارتباط مستمر و پیوسته در جهت توسعه همکاری‌های مشترک وجود داشته باشد. سرمایه اصلی دانشگاه، دانش و تخصص است و بانک‌ها نیز سرمایه‌های مادی دارند؛ بین این دو بایستی همکاری نظام‌مند و روش‌مند پایدار وجود داشته باشد تا بتوان سرمایه‌گذاری‌های زیرساختی در بخش‌های مختلف استان را برمبنای راهکارهای علمی و عملیاتی گسترش داد.

2_ از مشارکت بانک‌های سرمایه‌گذار در جهت رونق اقتصادی استان لرستان باید استقبال کرد.

3_ دانشگاه‌های استان لرستان از جمله دانشگاه لرستان دارای ظرفیت‌های مختلف علمی، تخصصی، پژوهشی و تحقیقاتی در جنبه‌های مختلف است و بایستی یک رابطه‌ی دوجانبه و متقابل بین دستگاه‌ها، بانک‌ها، ادارات، سازمان‌ها و نهادها و بخش خصوصی استان وجود داشته باشد.

برای مثال، وجود مرکز آپا دانشگاه لرستان یک ظرفیت مهم در استان لرستان در بحث امنیت شبکه است و بایستی از خدمات این مرکز در استان، استفاده شود.

دانشگاه به یک عنوان یک مرکز علمی، تحقیقاتی و پژوهشی و سازمان‌ها، بانک‌ها، ادارات و نهادها بایستی منابع و ظرفیت‌های خود را به اشتراک بگذارند و بتوانند همکاری‌های متقابل را افزایش بدهند تا مشکلات و مسائل استان لرستان با گسترش این نوع همکاری‌های مشترک، کاهش یابند.

گفتنی است در این نشست، دکتر محمد علیزاده، سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان و دکتر محسن عارف‌نژاد، مدیر امور مالی دانشگاه لرستان نیز حضور داشتند.

 


۱۴۰۰/۱۰/۲۹ - ۰۰:۰۰
۱۳۸۰ بازدید