اخبار

تیم طناب‌کشی بانوان کارمند دانشگاه لرستان، سوم استان شد

۱۴۰۰/۱۰/۲۳

 

 

تیم طناب‌کشی بانوان کارمند دانشگاه لرستان، مقام سوم مسابقات طناب‌کشی کارکنان ادارات، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان (در بخش خانم‌ها) را کسب کرد.

در این مسابقات که هر سال در بخش آقایان و خانم‌ها برگزار می‌شود تیم‌های کارکنان ادارات، سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی مختلف استان لرستان شرکت می‌کنند.

در مسابقات امسال نیز در بخش خانم‌ها (بانوان کارمند)، دانشگاه لرستان توانست مقام سوم را به‌دست بیاورد.

در بخش طناب‌کشی بانوان کارمند، تیم آموزش و پرورش استان لرستان، اول، تیم استانداری لرستان، دوم و تیم دانشگاه لرستان، سوم شد.

رقابت‌های ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان کارمند برای تقویت و ارتقای شاخص‌های تندرستی در بدنه کارمندی دولت، هر سال در استان لرستان نیز برگزار می‌شوند.

احسان احمدی، رئیس اداره تربیت بدنی و فوق برنامه دانشگاه لرستان در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه لرستان، توضیح داد که برنامه‌ریزی، این است که مسابقات مختلف ورزشی در بخش‌های اعضای هیئت علمی، دانشجویان و یاوران علمی(کارکنان)، تقویت شده و افزایش یابند.

گفتنی است چند روز پیش نیز با حضور دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان و دکتر سیدحسام‌الدین حجازی، سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان، ایستگاه‌های مختص دوچرخه‌سواری و مسیرهای دوچرخه‌سواری دانشجویی دانشگاه لرستان واقع در سایت مرکزی دانشگاه، افتتاح شدند.

برخی برنامه‌های ورزشی دانشجویی نیز متناسب با شرایط شیوع بیماری کرونا در دو سال اخیر و غیرحضوری شدن دانشگاه‌ها به صورت مجازی برگزار شده و دچار وقفه نشدند.  



۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۰۰:۰۰
۲۱۳۳ بازدید