اخبار

تداوم نشست‌های تخصصی برای بررسی همکاری‌های دوجانبه دانشگاه لرستان با باشگاه فرهنگی، ورزشی خیبر خرم‌آباد

۱۴۰۰/۱۰/۲۳

 

 

دکتر مسعود عبدی، مالک باشگاه فرهنگی، ورزشی خیبر خرم‌آباد و دکتر حسین اسدی‌پور، مدیرعامل باشگاه با دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان و جمعی از هیئت علمی و متخصصان گروه علوم ورزشی (تربیت‌بدنی) دانشگاه لرستان دیدار و گفتگو کردند.

این دیدار که صبح پنجشنبه، 23 دی‌ماه در محل حوزه ریاست دانشگاه لرستان انجام گرفت در راستای تداوم دیدارها و نشست‌های تخصصی بین دانشگاه لرستان و باشگاه فرهنگی، ورزشی خیبر خرم‌آباد برای گسترش همکاری‌های دوجانبه است.

اعضای هیئت علمی گروه علوم ورزشی (تربیت‌بدنی) دانشگاه لرستان و سایر متخصصان حقوقی، اداری و عمرانی دانشگاه لرستان در نشست مذکور، دیدگاه‌های مختلف خود را درباره چگونگی همکاری بین دانشگاه لرستان و باشگاه خیبر خرم‌آباد بیان کردند.

براساس برنامه‌ر یزی انجام شده، کارگروه‌های تخصصی مشترک بین دانشگاه لرستان و باشگاه خیبر تشکیل شده است و موضوعات ورزشی، حقوقی، اداری و عمرانی مرتبط با مشارکت باشگاه خیبر خرم‌آباد در ساخت آکادمی ورزشی واقع در سایت مرکزی دانشگاه لرستان، مورد بحث و نظر تخصصی قرار خواهد گرفت.

این دیدار و نشست نیز در راستای بسترسازی برای مقدمات کار و چگونگی انجام مقدمات همکاری‌های دوجانبه، براساس نظرات تخصصی اعضای کارگروه‌ها، تشکیل شد.

دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان در این نشست تصریح کرد که ماهیت همکاری‌ها و تفاهم‌نامه‌ی احتمالی باید به‌گونه‌ای باشد که دو طرف از این همکاری مشترک، منتفع شوند.

دکتر مسعود عبدی، مالک باشگاه خیبر و دکتر حسین اسدی‌پور، مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی خیبر خرم‌آباد نیز توضیحات مقدماتی خود را درباره‌ی چگونگی همکاری‌ با دانشگاه لرستان، بیان کردند.


 


۱۴۰۰/۱۰/۲۳ - ۰۰:۰۰
۱۲۷۴ بازدید