اخبار

حضور معاونان پشتیبانی و توسعه و مدیران ستادی دانشگاه‌های منطقه پنج کشور در گلزار سه شهید گمنام و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان والامقام

۱۴۰۰/۱۰/۲۲

 

 

معاونان پشتیبانی و توسعه و مدیران ستادی دانشگاه‌های منطقه پنج کشور با حضور در گلزار سه شهید گمنام دانشگاه لرستان به مقام شامخ شهیدان سرافراز، ادای احترام کردند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه لرستان، ظهر روز چهارشنبه، 22 دی‌ماه، معاونان پشتیبانی و توسعه و مدیران ستادی دانشگاه‌های منطقه پنج کشور با حضور در گلزار سه شهید گمنام دانشگاه لرستان با قرائت فاتحه، یاد و خاطره شهیدان والامقام را گرامی داشتند.

سپس، نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین فاضلی، در مسجد حضرت فاطمه زهرا (س) اقامه شد.

گفتنی است نشست معاونان پشتیبانی و توسعه و مدیران ستادی دانشگاه‌های منطقه پنج کشور به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شد.

دکتر محمد علیزاده، سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه لرستان گفت:«در دوره دولت جدید (دولت سیزدهم)، اولین نشست معاونان پشتیبانی و توسعه و مدیران ستادی دانشگاه‌های منطقه پنج کشور به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شد و امیدوارم اینگونه نشست‌ها در طول سال به صورت منظم برگزار شوند».

دکتر علیزاده، بیان کرد:«هم‌اندیشی و همگرایی در راستای ارتقای شاخص‌های مختلف حوزه‌های اداری، مالی، پشتیبانی و ستادی دانشگاه‌های منطقه پنج کشور از جمله اهداف برگزاری این‌گونه نشست‌هاست».

وی توضیح داد:«در این نشست که به میزبانی دانشگاه لرستان برگزار شد موضوعات مختلف داخلی دانشگاه‌های منطقه پنج کشور براساس تبادل تجربیات همدیگر به بحث و گفتگو گذاشته شد تا در یک فضای هم‌اندیشی، بتوانیم با استفاده از نظرات و تجربیات یکدیگر، هرچه بهتر و اثرگذارتر، در زمینه‌ی امورات اداری، مالی، رفاهی و ستادی، تصممیات را اتخاذ کنیم».

سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان افزود:«تلاش ما این است که اینگونه نشست‌ها به صورت منظم در طول سال، برگزار شوند».


 


۱۴۰۰/۱۰/۲۲ - ۰۰:۰۰
۱۴۹۲ بازدید