اخبار

هم‌اندیشی تخصصی درون سازمانی با موضوع آکادمی ورزشی

۱۴۰۰/۱۰/۲۱

 

 

نشست هم‌اندیشی دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان با اعضای هیئت علمی گروه آموزشی علوم ورزشی (تربیت‌بدنی) و برخی دیگر از مدیران دانشگاه با موضوع تبادل نظر تخصصی درباره چگونگی همکاری با باشگاه خیبر خرم‌آباد برای ساخت آکادمی ورزشی، برگزار شد.

سرپرست دانشگاه لرستان از حاضران در این نشست هم‌اندیشی به‌ویژه اعضای هیئت علمی و متخصصان علوم ورزشی (تربیت‌بدنی) خواست که دیدگاه‌های فنی و تخصصی خود را درباره آکادمی ورزشی دانشگاه لرستان بیان کنند.

دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان در این نشست تأکید کرد که چگونگی مقدمات همکاری دانشگاه لرستان با باشگاه خیبر خرم‌آباد درباره آکادمی ورزشی در کارگروه‌های تخصصی که تشکیل می‌شود مورد بحث و تبادل نظر قرار می‌گیرد.

علاوه بر اعضای هیئت علمی گروه علوم ورزشی، متخصصان و کارشناسان بخش‌های حقوقی و عمرانی دانشگاه نیز در نشست حضور داشتند و عضو کارگروه‌ها خواهند بود.

کلیت موضوع به این صورت است که با همکاری مشترک دانشگاه لرستان و باشگاه خیبر خرم‌آباد، مقدمات کار برای ساخت یک مجموعه تحت عنوان آکادمی ورزشی در دانشگاه لرستان در حال انجام است و موضوعات مرتبط با جزییات و مقدمات کار، در کارگروه‌های تخصصی ورزشی، حقوقی و عمرانی با حضور متخصصان هر حوزه، پیش خواهد رفت.

اعضای حاضر در نشست مذکور به‌ویژه اعضای هیئت علمی گروه علوم ورزشی (تربیت بدنی) دانشگاه لرستان، دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات تخصصی خود را درباره موضوع آکادمی ورزشی دانشگاه لرستان بیان کردند.  

گفتنی است چند روز پیش، نشست مشترک دکتر حسین اسدی‌پور، مدیرعامل باشگاه فرهنگی، ورزشی خیبر خرآباد با دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان برگزار شد و دو طرف بر توسعه همکاری های دوجانبه تأکید کردند.


 


۱۴۰۰/۱۰/۲۱ - ۰۰:۰۰
۱۳۳۹ بازدید