اخبار

بازدید از خوابگاه‌های دانشجویی و گفتگو با دانشجویان

۱۴۰۰/۱۰/۱۸

 

 

دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان و دکتر سیدحسام الدین حجازی، سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان از خوابگاه‌های مختلف دانشجویی دانشگاه لرستان بازدید کردند.

روز شنبه، 18 دی‌ماه، این بازدید انجام شد و دانشجویان ساکن خوابگاه‌ها، مشکلات و مطالبات مربوط به خوابگاه‌ها را با دکتر نظری و دکتر حجازی، در میان گذاشتند.

دکتر نظری، سرپرست دانشگاه لرستان در این بازدید تأکید کرد که راه‌های ارتباطی بین دانشجویان و تیم مدیریتی دانشگاه برای بیان و پیگیری مشکلات بایستی تقویت شود و دانشجویان بتوانند به راحتی مشکلات و مطالبات خود را با مدیران دانشگاه در میان بگذارند.

سرپرست دانشگاه لرستان، ضمن گفتگو با دانشجویان ساکن خوابگاه‌ها بر تقویت نظارت و بازدیدهای میدانی از خوابگاه‌های دانشجویان دختر و پسر دانشگاه لرستان، تأکید کرد.

دکتر علی نظری، دستورات لازم را برای پیگیری و رفع مشکلات مطرح شده صادر کرد.

دکتر سیدحسام الدین حجازی، سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان نیز در این بازدید تصریح کرد که همه تلاش حوزه معاونت دانشجویی دانشگاه، ارتقای شاخص‌های مربوط به امکانات و خدمات رفاهی به دانشجویان است تا در نهایت همگی بتوانیم یک شرایط مناسب‌تر را برای دانشجویان فراهم کنیم و رضایت دانشجویان از امکانات و زیرساخت‌های رفاهی و خدماتی دانشگاه، ارتقاء پیدا کند.

در این بازدید، مدیران حوزه دانشجویی دانشگاه لرستان و مدیریت حوزه عمرانی دانشگاه لرستان، گزارشی از وضعیت کلی خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه لرستان خطاب به دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان ارائه کردند.



۱۴۰۰/۱۰/۱۸ - ۰۰:۰۰
۲۰۱۵ بازدید