اخبار

ارتباطات بین دانشگاهی برای ارتقای شاخص‌های آموزش عالی استان گسترش یابد

۱۴۰۰/۱۰/۱۱

 

 

دکتر عزت‌اله سپهوند که به تازگی به عنوان رئیس دانشگاه پیام نور استان لرستان منصوب شده است با دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان، دیدار و گفتگو کرد.

در این دیدار و گفتگو که صبح روز شنبه، 11 دی‌ماه در محل حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد دو طرف بر تقویت و گسترش همکاری‌های دوجانبه بین دانشگاهی برای ارتقای شاخص‌های مختلف آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی نظام آموزش عالی استان لرستان، تأکید کردند.

دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان در این دیدار، وجود ارتباطات مؤثر و تعاملات بین دانشگاهی را در جهت کاستن از مشکلات استان، یک موضوع مهم دانست.

وی تصریح کرد:«مبادلات بین دانشگاهی در زمینه‌های متعدد از جمله علمی، پژوهشی و تحقیقاتی و همچنین زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی در تناسب با نظام مسائل استان، بایستی گسترش یابد».

دکتر نظری توضیح داد که علاوه بر تقویت تبادلات بین دانشگاهی در داخل کشور و استان بایستی در حوزه تبادلات بین دانشگاهی فراملی نیز با تأکید بر تقویت ارتباطات و تعاملات بین دانشگاه‌های کشورهای حوزه جهان اسلام، اقدامات اثرگذارتری انجام شود.

دکتر عزت‌اله سپهوند، رئیس دانشگاه پیام نور استان لرستان نیز در این دیدار، از آمادگی کامل دانشگاه پیام نور استان لرستان برای گسترش ارتباطات و تعاملات بین دانشگاهی با دانشگاه لرستان، خبر داد و تأکید کرد که در این زمینه بایستی هیئت‌های اندیشه‌ورز مشترک بین دانشگاهی تقویت شوند تا بتوانیم در همگرایی و هم‌افزایی با همدیگر، شاخص‌های کاری نظام آموزش عالی استان را ارتقاء داده و همچنین اثرگذاری نظام آموزش عالی استان برای کمک به رفع مشکلات استان، بیشتر شود.


 


۱۴۰۰/۱۰/۱۱ - ۰۰:۰۰
۱۳۲۷ بازدید