اخبار

بازدید میدانی سرپرست دانشگاه لرستان از بخش‌های مختلف دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی

۱۴۰۰/۱۰/۱۰

 

 

دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان در روز تعطیل جمعه، 10 دی‌ماه، از بخش‌های مختلف دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان بازدید کرد.

در این بازدید، دکتر مصطفی کرم‌پور، سرپرست معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه لرستان و دکتر سعید محمدزاده، سرپرست دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان حضور داشتند و توضیحات مختلف را درباره‌ی بخش‌های مختلف تحقیقاتی، پژوهشی و آزمایشگاهی دانشکده ارائه کردند.

سرپرست دانشگاه لرستان در این بازدید میدانی، با برخی دست‌اندرکاران آزمایشگاه‌ها نیز گفتگو کرد.

دکتر علی نظری، بر تقویت و توسعه تحقیقات و پژوهش‌های کاربردی دانشگاهی در راستای کمک به رفع مشکلات استان لرستان (نظام مسائل استان) تأکید کرد.

وی توضیح داد که استان لرستان از ظرفیت‌های مختلف کشاورزی، باغداری و محصولات گلخانه‌ای، بهره‌مند است و وجود دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان با دارا بودن محققان و پژوهشگران توانمند مختلف حوزه‌های کشاورزی و منابع طبیعی، بایستی بیش از پیش برای کاهش مشکلات استان و کمک به ارتقای بهره‌وری زیرمجموعه‌های مختلف بخش کشاورزی استان، اثرگذار باشد.

سرپرست دانشگاه لرستان تصریح کرد:«با کار جهادی، علمی و عقلانی، می‌توان مشکلات را رفع کرد یا کاهش داد و در این مسیر، نقش دانشکده‌ها یک نقش مهم است».

گفتنی است دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان دارای بخش‌های متنوع تحقیقاتی و پژوهشی از جمله مزرعه آموزشی، تحقیقاتی مرغ بومی، مزرعه تحقیقاتی گاو و گوسفند، گلخانه‌های متنوع آموزشی و تحقیقاتی، آزمایشگاه‌ آب، پژوهشکده زنبور عسل، مرکز تحقیقات بلوط، آزمایشگاه‌های مختلف و ... است.


 


۱۴۰۰/۱۰/۱۰ - ۰۰:۰۰
۱۵۷۵ بازدید