اخبار

شهید حاج قاسم سلیمانی و آیت‌الله مصباح یزدی الگوهای بصیرت و شجاعت هستند

۱۴۰۰/۱۰/۰۹

 

 

 

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان گفت:«در طول تاریخ بشر، همیشه فتنه و بصیرت در مقابل همدیگر بوده‌اند».

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود، در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه لرستان درباره‌ی سالروز گرامیداشت حماسه 9 دی (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت) تشریح کرد:«همیشه بصیرت داشتن باعث شده است که فتنه‌ها در طول تاریخ از بین بروند؛ در سال 88 هم با طراحی آمریکا، رژیم صهیونستی و انگلیس، یک فتنه در ایران ایجاد شد و عده‌ای هم در داخل فریب خورده و با فتنه‌گری، ابزار و آلت دست دشمنان ایران اسلامی شدند اما با حماسه 9 دی‌ماه، مردم بابصیرت ایران اسلامی، تحت رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، فتنه را از بین بردند».

مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان، دو شخصیت بزرگ سردار شهید حاج قاسم سلیمانی و زنده‌یاد حضرت آیت‌الله محمدتقی مصباح‌یزدی را الگوی کامل بصیرت و ولایت‌مداری دانست و اظهار امیدواری کرد که همیشه، ما ملت، بتوانیم در خط و مسیر ولایت حرکت کنیم که رکن اساسی بصیرت داشتن، «ولایت‌مداری» است.

گفتنی است روز نهم دی‌ماه هر سال به عنوان «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت»، نامگذاری شده است و در دانشگاه لرستان نیز برنامه‌های مختلف و متنوعی به همین مناسبت، اجرا شد.  


 


۱۴۰۰/۱۰/۰۹ - ۰۰:۰۰
۷۶۱ بازدید