اخبار

رؤسای پیشین دانشکده‌های دانشگاه لرستان تجلیل شدند/ عقلانیت و همدلی

۱۴۰۰/۱۰/۰۴

 

 

دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان و حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان از رؤسای پیشین دانشکده‌های دانشگاه لرستان، تجلیل کردند.

دکتر نظری، سرپرست دانشگاه لرستان در این آیین که بعد از نماز جماعت ظهر و عصر شنبه 4 دی‌ماه در مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س)  سایت مرکزی دانشگاه لرستان برگزار شد گفت:«کارها باید براساس عقلانیت و همدلی پیش بروند».

وی در آستانه حماسه 9 دی‌ (روز بصیرت و میثاق امت با ولایت)، تصریح کرد:«بصیرت از مباحث مهم است و همگی باید تلاش کنیم در همه رفتارها، گفتارها و نوشته‌ها، بصیرت داشته باشیم که مبتنی بر حرکت کردن در مسیر عقلانیت برپایه رهنمودهای مقام معظم رهبری (حفظه‌الله تعالی) است».

سرپرست دانشگاه لرستان، پیشاپیش و در آستانه 13 دی‌ماه، سالروز شهادت سردار بزرگ جهان اسلام، شهید حاج قاسم سلیمانی، شخصیت این سردار بزرگ را الگوی کامل «بصیرت و ولایت‌مداری» دانست.

دکتر علی نظری تشریح کرد:«رویکرد تیم مدیریتی جدید دانشگاه لرستان، آن است که جایگاه و نقش دانشکده‌ها، تقویت شود و دانشگاهیان با گسترش فعالیت‌ هیئت‌های اندیشه‌ورز دانشگاهی، نقش بارزتری در رفع مشکلات استان ایفاء کنند».

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان نیز در سخنان کوتاهی، بر تکریم افرادی که مدتی در خدمت نظام علمی، آموزشی و پژوهشی دانشگاه در منصب مدیریت بوده‌اند تأکید کرد و اقدام دکتر نظری در توجه به تکریم مدیران پیشین را برآیند توجه به آموزه‌های دینی و اخلاقی دانست.

وی خبر داد که نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، در دهه بصیرت و میثاق با ولایت که در روزهای آینده شروع خواهد شد برنامه‌‌های فرهنگی متنوعی خواهد داشت.

دکتر حاتمی‌کن‌کبود، تصریح کرد:«رویکرد نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در طراحی و اجرای برنامه‌ها، مسجدمحوری و البته ترغیب دانشگاهیان و خانواده‌های آنها برای شرکت در برنامه‌های متنوع دینی و فرهنگی است».

گفتنی است از دکتر مهرداد دادستانی، رئیس پیشین دانشکده علوم پایه، دکتر محسن عباسی، رئیس پیشین دانشکده دامپزشکی و دکتر داریوش یاراحمدی، رئیس پیشین دانشکده ادبیات و علوم انسانی، تجلیل شد.

همچنین در همین روز، دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان و حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان با حضور در دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان در یک مراسم، دکتر سعید محمدزاده، سرپرست دانشکده را معارفه و از دکتر جهانشیر شاکرمی، رئیس پیشین دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان، تقدیر کردند.

در روزهای اخیر، براساس احکام جداگانه‌ از سوی دکتر نظری، سرپرست دانشگاه لرستان، دکتر امیرقاسم غضنفری‌مطلق، به عنوان سرپرست دانشکده علوم پایه، دکتر امین جایدری به عنوان سرپرست دانشکده دامپزشکی، دکتر محمدرضا حسنی‌جلیلیان، به عنوان سرپرست دانشکده ادبیات و علوم انسانی و دکتر سعید محمدزاده به عنوان سرپرست دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان منصوب شدند.   


 


۱۴۰۰/۱۰/۰۴ - ۰۰:۰۰
۲۱۶۴ بازدید