اخبار

نشست جمعی از کارمندان زن دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان با سرپرست دانشگاه

۱۴۰۰/۰۹/۳۰

 

 

 

جمعی از بانوان کارمند دانشکده علوم پایه دانشگاه لرستان با دکتر علی نظری، دیدار و ضمن تبریک به دکتر نظری به خاطر انتصاب به عنوان سرپرست دانشگاه لرستان، مشکلات و مطالبات صنفی، شغلی و اداری خود را با وی در میان گذاشتند.

این نشست، سه‌شنبه، 30 آذرماه در محل حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد و دکتر علی میر، مشاور سرپرست دانشگاه لرستان و ایرج محمدی، سرپرست مدیریت امور اداری دانشگاه لرستان نیز حضور داشتند.

دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان در این دیدار ضمن تشکر از بانوان کارمند دانشگاه لرستان به خاطر اینکه هم‌پای مردان، برای ارتقای شاخص‌های مختلف دانشگاه لرستان، تلاش می‌کنند بر این نکته تصریح کرد که مشکلات موجود را باید به صورت تدریجی و با رویکردهای سنجیده و حساب‌شده، رفع کرد و از هرگونه تصمیمات شتابزده و احساسی، بایستی پرهیز کرد.

دکتر نظری تصریح کرد که حداکثر کوشش خود را خواهد کرد که در چارچوب قوانین وزارت علوم، از حقوق صنفی، شغلی و اداری همه کارکنان دانشگاه لرستان از جمله بانوان کارمند دانشگاه دفاع کند.

وی تشریح کرد که مجموعه نظام دانشگاهی شامل سه رکن اعضای هیئت علمی، دانشجویان و یاوران علمی (کارکنان) می‌شود و ما هم وظیفه و رسالت داریم براساس فضای همدلی، تعامل و هم‌افزایی درون سازمانی، به همدیگر کمک کنیم تا مشکلات موجود، رفع شوند.

سرپرست دانشگاه لرستان توضیح داد که جایگاه زن در دین اسلام یک جایگاه بسیار مهم است؛ زیرا زنان علاوه بر مشارکت در بسیاری از عرصه‌های مدیریتی و اداری خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، در نقش همسری، مادری و تحکیم نهاد خانواده نیز رسالت بسیار سنگینی برعهده دارند.  

دکتر علی نظری تصریح کرد که به برکت وقوع انقلاب اسلامی ایران، زنان، در بسیاری از عرصه‌های جامعه حضور و مشارکت فعال دارند.   

سرپرست دانشگاه لرستان تصریح کرد که وجود برخی کاستی‌ها در زمینه های مرتبط با  امورات اداری درون سازمانی، باید به تدریج و گام به گام، رفع شوند و در این مسیر، همه بخش‌ها و واحدهای دانشگاه لرستان بایستی به تیم مدیریتی دانشگاه، کمک کنند؛ زیرا همه اعضای یک خانواده‌ی کاری هستیم و باید کوشش کنیم مجموعه‌ی دانشگاه لرستان در ارتقای جایگاه در سطح نظام دانشگاهی کشور، موفق باشد.


 


۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۰۰:۰۰
۲۱۹۵ بازدید