اخبار

تجلیل سرپرست دانشگاه لرستان از معاونان پیشین دانشگاه/ اخلاق‌مداری در مدیریت

۱۴۰۰/۰۹/۳۰

 

 

دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان و حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان از معاونان پیشین دانشگاه لرستان، تجلیل کردند.

دکتر نظری در این آیین که ظهر سه‌شنبه، 30 آذرماه، بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد حضرت فاطمه‌الزهرا (س) سایت مرکزی دانشگاه لرستان برگزار شد توضیح داد:«کسی که سال‌ها در یک منصب خدمت می‌کند اندوخته‌ای از تجربه‌هاست و بایستی تکریم شود؛ زیرا تعالیم دینی و اخلاقی به ما می‌گوید که از کسانی که قبلاً برای دانشگاه لرستان زحمت کشیده‌اند تشکر کنیم».

سرپرست دانشگاه لرستان، تصریح کرد:«کارها بایستی براساس عقلانیت و همدلی، پیش بروند و اخلاق‌مداری همراه عقلانیت از مباحث مهم مورد تأکید در مباحث و آموزه‌های دینی است».

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان نیز در این آیین از دکتر نظری، سرپرست دانشگاه لرستان تشکر کرد به این خاطر که در یک حرکت اخلاقی، تجلیل از معاونان پیشین دانشگاه لرستان را در مسجد برگزار کرده‌ است؛ زیرا رویکرد اصلی این است که برنامه‌های مسجدمحور، تقویت شوند.

دکتر حاتمی‌کن‌کبود، تقدیر از مدیران قبلی را که سال‌ها برای مجموعه دانشگاه لرستان زحمت کشیده‌اند یک حرکت شایسته و اخلاقی دانست و تصریح کرد که همه در هر جایگاهی که در مجموعه دانشگاه لرستان هستیم باید براساس روحیه برادری، به تیم مدیریتی جدید دانشگاه لرستان کمک کنیم تا در انجام وظایف محوله و ارتقای جایگاه دانشگاه لرستان موفق باشند.

گفتنی است در این آیین، با اهدای لوح‌های تقدیر و هدایایی از دکتر احسان رشیدیان، معاون پیشین آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسین فلاحی‌اصل، معاون پیشین فرهنگی و اجتماعی دانشگاه، دکتر محمد فیضیان، معاون پیشین پژوهشی و فناوری دانشگاه، دکتر حسن نایب‌زاده، معاون پیشین پشتیبانی و توسعه و دکتر حجت‌اله یونسی، معاون پیشین دانشجویی دانشگاه، تجلیل شد.

با احکام دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان و در هفته‌های اخیر، دکتر محمد علیزاده به عنوان سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه، دکتر محمد حیاتی به عنوان سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی، دکتر سیدحسام الدین حجاری به عنوان سرپرست معاونت دانشجویی، دکتر اسماعیل رک‌رک به‌عنوان سرپرست معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی و دکتر مصطفی کرم‌پور به عنوان سرپرست معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه لرستان منصوب شدند که در آیین مذکور، حضور داشتند.   


 


۱۴۰۰/۰۹/۳۰ - ۰۰:۰۰
۱۷۵۴ بازدید