اخبار

حضور در طرح شمیم خدمت نماز جمعه خرم‌آباد/ تجلیل از خانواده‌های معظم شهدا

۱۴۰۰/۰۹/۲۶

 

 

طرح شمیم خدمت، هر هفته با حضور مدیران و نیروهای دستگاه‌ها، ادارات، سازمان‌ها، نهادها و دانشگاه‌ها در میعادگاه‌های نماز جمعه با هدف تقویت خدمات‌دهی و پاسخگویی مستقیم به مردم برگزار می‌شود.

در این طرح، مردم به صورت مستقیم، مشکلات و مطالبات خود را با مدیران در محل میعادگاه‌های نماز جمعه بیان می‌کنند و مدیران نیز پاسخگوی مردم هستند.

در این راستا، طرح شمیم خدمت نماز جمعه خرم‌آباد، با حضور دکتر سیدحسام‌الدین حجاری، سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان و دکتر محمد حیاتی، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان به نمایندگی از هیئت رئیسه دانشگاه، جمعی از نیروهای دانشگاه لرستان و تعدادی دیگر از مدیران ادارات و سایر دانشگاه‌های استان از جمله دانشگاه فرهنگیان در تاریخ جمعه، 26 آذرماه در محل مصلی الغدیر شهرستان خرم‌آباد برگزار شد.

همچنین، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد از طرح شمیم خدمت نماز جمعه از جمله محل استقرار میز خدمت دانشگاه لرستان بازدید کرد و با مدیران و عوامل اجرایی حاضر در محل، گفتگو نمود.

بعد از نماز باشکوه جمعه که با حضور اقشار مختلف مردم و به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، اقامه شد از تعدادی از خانواده‌های معظم شهدا که در سازمان‌ها، ادارات و دانشگاه‌های استان، مشغول به خدمت هستند و به قید قرعه انتخاب شده بودند تجلیل شد.

از خانواده‌های معظم شهدا که شاغل در دانشگاه لرستان هستند، به قید قرعه، غلام‌حسین زمانی‌چگنی (به نمایندگی از خانواده معظم شهید والامقام، علی‌رضا زمانی‌چگنی) و حسین سهرابی (به نمایندگی از شهید والامقام، حسن سهرابی) از سوی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، تجلیل شدند.

گفتنی است در این برنامه، میز شمیم خدمت دانشگاه لرستان تحت عنوان پایگاه مقاومت آیت‌الله کمالوند (دانشگاه لرستان) حضور و فعالیت داشت.



۱۴۰۰/۰۹/۲۶ - ۰۰:۰۰
۱۱۸۷ بازدید