اخبار

برگزاری مسابقات لیگ دسته یک بدمینتون کشور در سالن ورزشی امام علی (ع) دانشگاه لرستان

۱۴۰۰/۰۹/۲۵

 

 

دور برگشت مسابقات لیگ دسته یک بدمینتون باشگاه‌های کشور در سالن ورزشی امام علی (ع) سایت مرکزی دانشگاه لرستان، آغاز شد.

مسابقات بدمینتون باشگاه‌های لیگ دسته یک کشور با حضور 12 تیم از استان‌های مختلف به صورت رفت و برگشت برگزار می‌شود و در نهایت تیم‌ها، رتبه‌بندی خواهند شد و دو تیم اول به سوپرلیگ بدمینتون (لیگ برتر) باشگاه‌های کشور راه خواهند یافت.

پس از بازدید از سالن‌های مختلف ورزشی، در نهایت با تأیید نماینده فدراسیون بدمینتون و میزبانی هیئت بدمینتون خرم‌آباد، سالن ورزشی امام علی(ع) سایت مرکزی دانشگاه لرستان با دارا بودن شرایط مناسب زیرساختی میزبانی، به عنوان سالن میزبان رقابت‌های برگشت لیگ دسته یک بدمینتون باشگاه‌های کشور انتخاب شد.

تعداد 12 تیم از سراسر باشگاه‌های بدمینتون کشور در قالب چهار گروه سه تیمی به رقابت می‌پردازند که سه تیم شهید سیدنورخدا موسوی (خرم‌آباد)، تیم منتخب استان کرمان و تیم استان سمنان از صبح روز پنجشنبه، 25 آذرماه 1400 آغاز به رقابت کرده‌اند که این مسابقات در روز جمعه، 26 آذرماه نیز در سالن ورزشی امام علی (ع) سایت مرکزی دانشگاه لرستان، در دو نوبت صبح و عصر، ادامه دارد.

تیم شهید سیدنورخدا موسوی (خرم‌آباد) که نماینده باشگاهی استان لرستان در این رقابت‌هاست با مربی‌گری محمود نامداری و مجتبی میرزاده در رقابت‌ها حضور دارد.

سرپرست تیم، محمدرضا اسدی است و رده‌ی سنی این مسابقات از نوع «آزاد» است.



۱۴۰۰/۰۹/۲۵ - ۰۰:۰۰
۱۰۵۸ بازدید