اخبار

همدلی و تقویت نظم و انضباط باعث موفقیت در محیط کار می‌شود

۱۴۰۰/۰۹/۲۳

 

 

اولین نشست هم‌اندیشی دکتر سیدحسام‌الدین حجازی، سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان با مدیران و کارکنان مجموعه‌ی معاونت دانشجویی برگزار شد.

در این نشست که روز سه‌شنبه، 23 آذرماه در سالن جلسات شهید میربهرسی دانشگاه لرستان برگزار شد سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان از دکتر حجت‌اله یونسی، معاون پیشین دانشجویی دانشگاه لرستان به خاطر زحمات و اقدامات انجام شده، قدردانی کرد.

دکتر حجازی توضیح داد که فضای موجود در مجموعه معاونت دانشجویی می‌بایست براساس همدلی و همکاری پیش برود و همگی با کمک به یکدیگر، تلاش کنیم شاخص‌های دانشگاه لرستان ارتقاء پیدا کنند.

وی تصریح کرد که نظم و انضباط از جمله شاخص‌های مهم کاری است و برای پیشرفت هرچه بهتر و بیشتر بایستی این شاخص‌ها در حوزه‌های کاری مختلف تقویت شوند.

 سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان تصریح کرد که همه باید کوشش کنیم کیفیت خدمات مختلف ارائه شده به دانشجویان افزایش یابد.

دکتر حجازی توضیح داد که تقویت شاخص‌هایی همچون نظم در امور، تعهد کاری و صداقت کاری، خواهد توانست کارآیی را ارتقاء دهد.

سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان تشریح کرد که از هرگونه پیشنهاد، توصیه و انتقاد سازنده برای ارتقای شاخص‌های کاری مختلف حوزه‌ی معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان استقبال خواهد کرد.

گفتنی است در این نشست، مدیران و کارکنان معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان هر کدام دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود با رویکرد ارائه گزارش عملکرد حوزه‌ی مربوطه را بیان کردند.

یادآوری می‌شود چند روز پیش با حکم دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان، دکتر سیدحسام‌الدین حجازی، عضو هیئت علمی دانشکده علوم پایه دانشگاه به عنوان سرپرست معاونت دانشجویی دانشگاه لرستان منصوب شد.  


 


۱۴۰۰/۰۹/۲۳ - ۰۰:۰۰
۱۵۹۸ بازدید