اخبار

بازنشستگان سرمایه‌های اجتماعی کشور هستند

۱۴۰۰/۰۹/۲۳

 

 

اعضای هیئت مؤسس کانون بازنشستگان دانشگاه لرستان با دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان، دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار و گفتگو که روز سه‌شنبه، 23 آذرماه در محل حوزه ریاست دانشگاه لرستان انجام شد اعضای هیئت مؤسس کانون بازنشستگان دانشگاه لرستان، ضمن تبریک به دکتر نظری به خاطر انتصاب به عنوان سرپرست دانشگاه لرستان، دیدگاه‌ها و پیشنهادات خود را در راستای کمک به موفقیت تیم مدیریتی جدید دانشگاه لرستان بیان کردند.

همچنین، پیشنهادات مختلف درباره‌ ارتقای کیفی فعالیت‌های کانون بازنشستگان دانشگاه لرستان مطرح شد.

دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان در این نشست، بازنشستگان را از جمله ظرفیت‌ها و سرمایه‌های اداری، سازمانی و اجتماعی جامعه دانست.

دکتر نظری توضیح داد که همواره می‌بایست به بازنشستگان که سال‌ها برای رشد و پیشرفت کشور زحمت کشیده‌اند احترام گذاشت و آن‌ها را تکریم کرد.

سرپرست دانشگاه لرستان تشریح کرد که وقتی فردی بازنشست می‌شود انباشته‌ای از تجربیات مختلف کسب کرده است و به همین علت، بازنشستگان، سرمایه‌های انسانی و اجتماعی جامعه هستند.

دکتر نظری از همه بازنشستگان دانشگاه لرستان که بخش عمده‌ای از عمر خود را در راه خدمت به دانشگاه و دانشگاهیان سپری کرده‌اند تشکر و قدردانی کرد و توضیح داد که تیم مدیریتی دانشگاه لرستان، تلاش خود را خواهد کرد تا کانون بازنشستگان دانشگاه لرستان بتواند بیش از پیش، در خدمت‌رسانی به بازنشستگان دانشگاه، موفق باشد.

سرپرست دانشگاه لرستان تصریح کرد که از تجربیات ارزنده و سازنده اعضای کانون بازنشستگان دانشگاه لرستان در قالب مشورت‌های عالمانه و دلسوزانه برای پیشبرد هرچه بهتر امور کاری، باید استفاده کرد.

گفتنی است دکتر ضرغام غلامرضایی، دکتر مراد چگنی، نبی مؤمنی، امیر کمالوند، سالار مؤمنی و حمیدرضا جمالی، اعضای هیئت مؤسس کانون بازنشستگان دانشگاه لرستان هستند که در این دیدار و گفتگو حضور داشتند.  


 


۱۴۰۰/۰۹/۲۳ - ۰۰:۰۰
۱۴۴۰ بازدید