اخبار

شورای دانشگاه مغز متفکر دانشگاه است

۱۴۰۰/۰۹/۲۱

 

 

 

دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان در جلسه شورای دانشگاه گفت:«شورای دانشگاه نقش مغز متفکر دانشگاه را برعهده دارد».

دکتر نظری، در این جلسه که روز یکشنبه، 21 آذرماه در محل حوزه ریاست دانشگاه با حضور اعضای هیئت رئیسه، معاونان دانشگاه و رؤسای دانشکده‌ها تشکیل شد توضیح داد:«جایگاه شورای دانشگاه به عنوان مغز متفکر تصمیمات مدیریتی دانشگاه، بایستی ارتقاء یابد و تقویت شود».

سرپرست دانشگاه لرستان تصریح کرد:«شورای دانشگاه از ارکان مهم سیاستگذاری مدیریتی برای دانشگاه است و در این شورا راهکارهای مختلف برای رفع نارسایی‌ها و کمبودها ارائه می‌شود و تصمیمات لازم بر مبنای شنیدن نظرات مختلف، اتخاذ می‌شود».

دکتر نظری تشریح کرد:«برنامه‌های کلی پیشنهادی آموزشی، پژوهشی و تحقیقاتی در این شورا مورد بررسی و تبادل نظر قرار می‌گیرد که نشان از اهمیت و جایگاه شورای دانشگاه است».

وی تأکید کرد:«براساس فضای همدلی و برادری بایستی همگی با کمک یکدیگر، امورات دانشگاه را پیش ببریم و در این مسیر از هرگونه پرداختن به حاشیه‌ها باید پرهیز کرد و دوری جست و تمرکز را بر کار کردن برای ارتقای شاخص‌های مختلف دانشگاه لرستان گذاشت».

گفتنی است در این جلسه، موضوعات مختلف کاری از جمله مباحث مرتبط با هیئت ممیزه، مورد بحث و تبادل دیدگاه اعضای جلسه قرار گرفت و اعضای جلسه، نقطه‌نظرات و دیدگاه‌های خود را بیان کردند.


 


۱۴۰۰/۰۹/۲۱ - ۰۰:۰۰
۲۰۴۷ بازدید