اخبار

پیام سرپرست دانشگاه لرستان به مناسبت روز دانشجو

۱۴۰۰/۰۹/۱۶

 

 

دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان در پیامی، فرارسیدن 16 آذرماه، روز دانشجو را تبریک گفت.

متن پیام سرپرست دانشگاه لرستان، به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

فرارسیدن روز دانشجو را به همه دانشجویان عزیز دانشگاه لرستان تبریک می‌گویم.

یاد و خاطره شهدای 16 آذرماه را که در راه مبارزه با استکبار جهانی و دفاع از عزت و استقلال کشور، شهید شدند گرامی‌ می‌دارم.

حرکت دانشجویان در سال 1332 در مبارزه با استکبار جهانی و رژیم فاسد پهلوی، از جمله مقدمات مهم مبارزات منجر به انقلاب شکوهمند اسلامی بود.

دانشجویان، نقش بارزی در انقلاب اسلامی ایران به رهبری حضرت امام (ره) داشتند و در دوران پس از انقلاب نیز در صحنه‌های مختلف، فعالیت‌های اثربخشی برای ارتقای شاخص‌های مختلف در رابطه با اقتدار علمی ایران اسلامی داشته‌اند.

آنچه اهمیت دارد این است که دانشجویان عزیز که از سرمایه‌های فکری و علمی کشور هستند براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری (حفظه‌الله تعالی) و محتوای بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، بیشتر از گذشته، بکوشند اقتدار علمی ایران اسلامی همراه با معنویت و دینمداری، تقویت شود تا نقش دانشگاه و دانشجو، یک نقش برجسته در زمینه‌ی حرکت دانشگاه‌های کشور به سوی تمدن‌سازی نوین اسلامی، باشد. 

دانشگاه اسلامی، یک دانشگاه تمدن‌ساز است که در جهت عدالت‌خواهی، آرمان‌خواهی، استقلا‌ل‌خواهی، ظلم‌ستیزی و مبارزه با استکبار جهانی حرکت می‌کند.

اینجانب ضمن تبریک به دانشجویان به مناسبت روز دانشجو، برای دانشجویان عزیز دانشگاه لرستان، آرزوی موفقیت‌های هرچه بیشتر را در همه عرصه‌های زندگی دارم.

علی نظری

سرپرست دانشگاه لرستان  



۱۴۰۰/۰۹/۱۶ - ۰۰:۰۰
۱۰۷۷ بازدید