اخبار

هم‌اندیشی و همدلی برای ارتقای جایگاه دانشگاه لرستان

۱۴۰۰/۰۹/۱۳

 

 

جلسه هم‌اندیشی سرپرستان معاونت‌های دانشگاه که به تازگی توسط دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان، منصوب شده‌اند تشکیل شد.

این جلسه، در محل حوزه ریاست دانشگاه لرستان با حضور دکتر شهرام رهنما، سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه لرستان، دکتر علی میر، مشاور سرپرست دانشگاه لرستان، دکتر محمد علیزاده، سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان و دکتر محمد حیاتی، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان تشکیل شد.

در این جلسه، ابتدا دکتر شهرام رهنما، سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه لرستان، از دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان به خاطر حسن اعتماد به افراد منصوب شده، سپاسگزاری کرد و اظهار امیدواری کرد که افراد منصوب شده در اجرای وظایف محوله، موفق باشند.

دکتر رهنما تصریح کرد که آنچه باعث موفقیت کاری می‌شود تقویت انسجام و همدلی در فضای کاری و مدیریتی دانشگاه لرستان است و همه باید کوشش کنیم با روحیه برادری، تعامل و همگرایی، بتوانیم شاخص‌های مختلف در دانشگاه لرستان را ارتقاء بدهیم.

در ادامه، دکتر محمد علیزاده، سرپرست معاونت پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان، ضمن تشکر از دکتر نظری به خاطر حُسن اعتماد برای این انتصاب، توضیح داد که در حوزه کاری خویش، تلاش خواهد کرد با تقویت همکاری، هم‌افزایی و همدلی بین بخش‌های مختلف و تقویت فرهنگ کار، مشکلات را رفع کند؛ همچنین رویکرد کاری، تمرکز روی موضوعاتی همچون شفافیت، عدالت و «مُر قانون» خواهد بود.

سپس، دکتر محمد حیاتی، سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان در سخنانی، بر تقویت روحیه جهادی و فرهنگ مشورت‌پذیری در سطح درون سازمانی دانشگاه لرستان، تأکید کرد.

وی نیز از دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان به خاطر حسن اعتماد و انتصاب، سپاسگزاری کرد و اظهار امیدواری کرد بتواند در حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان با تأکید بر شاخص‌های فرهنگ اسلامی، سطح حوزه کاری را ارتقاء بدهد.

دکتر حیاتی تصریح کرد که دانشگاه در نظام جمهوری اسلامی، باید یک دانشگاه با فعالیت‌های مبتنی بر فرهنگ جهادی در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی باشد؛ دانشگاه‌ها بایستی براساس رهنمودهای مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، کارهای فرهنگی اثرگذار انجام بدهند.

سرپرست معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان توضیح داد که دانشجویان، ولی نعمتان ما هستند و ما در جایگاه مدیران و مسئولان دانشگاه بایستی کوشش کنیم روز به روز، در حوزه خدمتگزاری به دانشجویان و اعضای هیئت علمی، فعالیت‌های خود را تقویت کرده و ارتقاء بدهیم.

در ادامه، دکتر علی میر، مشاور سرپرست دانشگاه لرستان، ضمن سپاسگزاری از دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان، تأکید کرد که همه بخش‌ها و واحدهای دانشگاه لرستان می‌بایست براساس فضای همدلی و انسجام، تیم مدیریتی دانشگاه را برای ارتقای شاخص‌های مختلف کاری، یاری دهند.

دکتر میر، توضیح داد که هدف همه ما دانشگاهیان، این است که کمک کنیم شاخص‌های دانشگاه لرستان و شاخص‌های مرتبط با مسائل پیشرفت استان لرستان، ارتقاء پیدا کنند و در این مسیر، همگی بایستی با روحیه همدلی و برادری، به یکدیگر کمک کنیم.

مشاور سرپرست دانشگاه لرستان تصریح کرد که هدف، بایستی ارتقای کارآمدی و کارایی در همه زمینه‌ها باشد تا جایگاه دانشگاه لرستان در سطح کشور، ارتقاء یابد.


 


۱۴۰۰/۰۹/۱۳ - ۰۰:۰۰
۱۹۸۵ بازدید