اخبار

دیدار اعضای شورای مرکزی کانون نخبگان و دانشگاهیان سلسله و دلفان با سرپرست دانشگاه لرستان

۱۴۰۰/۰۹/۱۳

 

 

اعضای شورای مرکزی کانون نخبگان و دانشگاهیان سلسله و دلفان با دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان، دیدار و گفتگو کردند.

دکتر علی یوسفوند (پزشک، متخصص بیماری‌های داخلی)، ریاست هیئت مدیره این کانون را برعهده دارد و در این دیدار، ضمن شادباش به دکتر نظری به خاطر انتصاب به عنوان سرپرست دانشگاه لرستان، اعلام کرد کانون نخبگان و دانشگاهیان سلسله و دلفان، این آمادگی را دارد که به تیم مدیریتی دانشگاه لرستان، کمک کند تا در انجام وظایف محوله، موفق شوند.

اعضای شورای مرکزی کانون نخبگان و دانشگاهیان سلسله و دلفان در این دیدار، برخی تقاضاهای خود را نیز در این نشست، مطرح  کردند؛ از جمله:

1_ توسعه و ارتقای مراکز آموزش عالی الشتر و نورآباد به مجمتع‌های آموزش عالی.

2_ همکاری‌های مشترک دانشگاه لرستان و کانون نخبگان و دانشگاهیان سلسله و دلفان در قالب کارگروه‌های تخصصی.

3_ گسترش رشته‌های علوم اجتماعی (به‌ویژه ایجاد رشته‌ی جامعه‌شناسی) در دانشگاه لرستان جهت پیگیری علمی و کاربردی آسیب‌های اجتماعی با تأکید بر رویکرد پیشگیری.

دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان نیز ضمن تشکر از اعضای شورای مرکزی کانون نخبگان و دانشگاهیان سلسله و دلفان، استفاده‌ی هرچه بیشتر از ظرفیت‌های انسانی استان لرستان به‌ویژه نخبگان علمی این استان را باعث ارتقای شاخص‌های مختلف علمی و در جهت پیشرفت استان لرستان دانست.

سرپرست دانشگاه لرستان تصریح کرد از هرگونه پیشنهاد سازنده و علمی برای کمک به پیشرفت هرچه بیشتر دانشگاه لرستان و ارتقای جایگاه این دانشگاه در سطح کشور، استقبال می‌کند.

وی توضیح داد که نخبگان علمی هر جامعه‌ای از جمله سرمایه‌های مهم انسانی آن جامعه هستند و همه ما در هر جایگاهی که هستیم وظیفه داریم به تکریم نخبگان بپردازیم و همواره از نخبگان، محققان و پژوهشگران، حمایت کنیم.

سرپرست دانشگاه لرستان تصریح کرد که پیشرفت همراه با عدالت، از مفاهیم مهمی است که دانشگاه‌ها و دانشگاهیان بایستی به آن بیشتر از گذشته توجه داشته باشند تا نقش دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی و مجامع نخبگانی کشور در شکل‌دهی به تمدن‌ نوین اسلامی، یک نقش اثرگذار باشد.  


 


۱۴۰۰/۰۹/۱۳ - ۰۰:۰۰
۲۱۲۴ بازدید