اخبار

پیام تسلیت سرپرست دانشگاه لرستان به مناسبت رحلت فقیه عالیقدر حضرت آیت‌الله حاج شیخ عباسعلی صادقی

۱۴۰۰/۰۹/۱۲

 

 

حضرت آیت‌الله حاج شیخ عباسعلی صادقی، استاد حوزه و از علمای برجسته استان لرستان در سن 96 سالگی، به علت کهولت سن، دار فانی را وداع گفت.  

به همین مناسبت، دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان در پیامی، درگذشت این فقیه عالیقدر و مبارز انقلابی را تسلیت گفت.

متن پیام تسلیت سرپرست دانشگاه لرستان به این شرح است:

بسم‌ الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

رحلت جانگذار فقیه عالیقدر، مبارز انقلابی و عالم مجاهد، حضرت آیت‌الله صادقی را به محضر حضرت ولیعصر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، حوزه‌های علمیه استان لرستان، مردم ولایت‌مدار استان و بیت معزز ایشان، تسلیت می‌گویم.

بی‌تردید، حضرت آیت‌الله صادقی، با شخصیت دینی و مردمی که داشتند سال‌ها برای مردم استان لرستان، منشاء خیر و برکت بودند و همواره در مسیر ترویج تعالیم دینی و خدمت به اسلام و انقلاب اسلامی، فعالیت و مجاهدت کردند.

زنده‌یاد حضرت آیت‌الله صادقی، سال‌ها در مکتب علمای بزرگی همچون حضرت آیت‌الله العظمی بروجردی (ره)، آموختند و سال‌ها در مسیر و مکتب حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) حرکت کردند و از استوانه‌های محکم و استوار حوزه‌های علمیه استان لرستان محسوب می‌شدند.

شخصیت ایشان، مصداق بارز «عالم عمل» بودند و همیشه از الگوهای ماندگار یادگیری علم و دانش همراه با کسب معنویت و ایمان هستند.

از خداوند متعال برای این عالم بزرگ و فقیه عالیقدر و مردمی استان، آمرزش و مغفرت الهی و برای بازماندگان و خانواده‌ی محترم ایشان، صبر و بردباری خواستارم.


 


۱۴۰۰/۰۹/۱۲ - ۰۰:۰۰
۹۹۴ بازدید