اخبار

سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه لرستان منصوب شد

۱۴۰۰/۰۹/۱۱

 

 

دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان، دکتر «شهرام رهنما» را به عنوان «سرپرست حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه لرستان»، منصوب کرد.

دکتر شهرام رهنما، دارای رتبه‌ی علمی استادیار و عضو هیئت علمی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه لرستان (گروه آموزشی معارف اسلامی و فلسفه اسلامی) است.

در بخشی از حکم دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان، خطاب به دکتر «شهرام رهنما»، آمده است:

«امید است با تلاش مستمر و هماهنگی و همکاری معاونان، مدیران و اعضای محترم هیئت علمی و کارکنان دانشگاه و با برنامه‌ریزی و حرکت در چارچوب سیاست‌ها و برنامه‌های مصوب، زمینه اعتلای دانشگاه و پویایی بیش از پیش حوزه ریاست و روابط عمومی را فراهم سازید و همچنین در جهت نهادینه شدن حسن سلوک و تکریم ارباب رجوع به‌ویژه دانشجویان، یاوران علمی (کارکنان) و اعضای هیئت علمی بکوشید».

همچنین دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان در تقدیرنامه‌ای از افشین‌ مرادی‌فرد، مدیر پیشین حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه لرستان که در روزهای اخیر، بازنشست شد، قدردانی کرد.

در بخشی از این تقدیرنامه، آمده است:«از برادر عزیز و زحمتکش و مهربانم جناب آقای حاج افشین‌ مرادی‌فرد که سال‌های متمادی به عنوان مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه لرستان، وفادارانه خدمات ارزنده‌ای داشته‌اند صمیمانه تقدیر و تشکر به‌عمل می‌آید و از خداوند منان برای ایشان در دوره پرافتخار بازنشستگی، سلامتی و تندرستی خواستارم».


 


۱۴۰۰/۰۹/۱۱ - ۰۰:۰۰
۲۵۰۶ بازدید