اخبار

نصب دستگاه کروماتوگرافی در آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان

۱۴۰۰/۰۹/۱۰

 

 

با پیگیری‌های تیم مدیریتی دانشگاه لرستان (حوزه کاری آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان)، دستگاه پیشرفته آزمایشگاهی با نام دستگاه کروماتوگرافی (دستگاه GC_MS) برای آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان، خریداری و نصب شد. 

این دستگاه آزمایشگاهی در زمینه‌های مختلف علمی همچون شیمی، پزشکی، داروسازی، نانوشیمی و ... کاربرد دارد.

اعضای هیئت علمی، دانشجویان تحصیلات تکمیلی، پژوهشگران و محققان می‌توانند برای استفاده از این دستگاه آزمایشگاهی با شماره‌های ذیل تماس بگیرند:

06633120665 (خانم دکتر رسول‌زاده).

گفتنی است آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان با اقدامات انجام شده توانسته است به عنوان یکی از برترین آزمایشگاه‌های وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، مطرح شود.

دکتر حسین حاتمی، رئیس آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان به خبرنگار روابط عمومی دانشگاه لرستان گفت:«آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان، رتبه دوم در بین دانشگاه‌های زیرمجموعه‌ی وزارت علوم را از نظر شبکه آزمایشگاهی راهبردی و رتبه نخست در بین آزمایشگاه‌های عضو انجمن تحقیقات آزمایشگاهی ایران را در سال 99 کسب کرده است».

شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی کشور، زیرنظر معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری فعالیت می‌کند و هر سال، رتبه‌بندی آزمایشگاه‌های متعلق به بخش‌های دولتی و غیردولتی کشور را اعلام می‌کند.

آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان از جمله واحدهای زیرمجموعه‌ی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان است.

آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان علاوه بر ارائه خدمات مختلف درون‌دانشگاهی، به مجموعه‌های اداری، آزمایشگاهی، تحقیقاتی و پژوهشی خارج از دانشگاه نیز خدمات ارائه می‌کند.    

  


۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۰۰:۰۰
۱۳۴۳ بازدید