اخبار

نشست جمعی از اعضای بسیج دانشجویی با نماینده خرم‌آباد و چگنی و سرپرست دانشگاه لرستان

۱۴۰۰/۰۹/۱۰

 

 

نشست جمعی از اعضای بسیج دانشجویی با دکتر مهرداد ویسکرمی، نماینده خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی و عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس و با حضور دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان برگزار شد.

این نشست، چهارشنبه، 10 آذرماه در محل حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد.

در ابتدای نشست، دکتر نظری، سرپرست دانشگاه لرستان، باتوجه به عضویت دکتر ویسکرمی در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، یک گزارش کلی از وضعیت فعلی دانشگاه لرستان در بخش‌های مختلف عملکردی دانشگاه، ارائه کرد.

سرپرست دانشگاه لرستان، تصریح کرد که تیم مدیریتی دانشگاه لرستان، در تعامل با نمایندگان محترم استان لرستان در مجلس شورای اسلامی، تقاضا دارد نمایندگان منتخب مردم باتوجه ظرفیت‌های حوزه‌ی قانونگذاری، برای کاهش مشکلات دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان از جمله دانشگاه لرستان، بیشتر از گذشته، کمک کنند.

دکتر مهرداد ویسکرمی، نماینده خرم‌آباد و چگنی در مجلس شورای اسلامی وعضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس، در این نشست، ضمن تبریک به دکتر نظری به خاطر انتصاب به عنوان سرپرست دانشگاه لرستان، گفت:«جناب‌ آقای دکتر نظری، شخصیتی اخلاق‌گرا دارد و امیدوارم بتواند در پیشبرد امورات کاری و مدیریتی، موفق باشد».

وی تصریح کرد که همچون گذشته، آمادگی کامل دارد برای رفع مشکلات نظام دانشگاهی استان، همراه با مدیران دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی استان، مطالبات را در سطوح کلان مجلس و دولت، پیگیری کند و کمک کند تا مشکلات نظام آموزش عالی استان، رفع شوند یا کاهش یابند.

در ادامه، هر کدام از حاضران در نشست، دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات مختلف خود را با رویکرد تقویت فرهنگ مطالبه‌گری در حوزه‌های نظام آموزش عالی، موضوعات مرتبط با آب استان، صنعت، کشاورزی و گردشگری استان بیان کردند و دکتر ویسکرمی نیز به پرسش‌ها و دغدغه‌های بیان شده‌ی دانشجویان بسیجی، پاسخ داد.

نشست مذکور با برنامه‌ریزی بسیج دانشجویی، برگزار شد.


 


۱۴۰۰/۰۹/۱۰ - ۰۰:۰۰
۳۱۲۶ بازدید