اخبار

درس‌های اخلاق اسلامی با سخنرانی نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد

۱۴۰۰/۰۹/۰۷

 

 

برنامه درس‌های اخلاق اسلامی با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد برگزار شد.

ظهر یکشنبه، هفتم آذرماه، نماز جماعت ظهر و عصر به امامت نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد و با حضور مدیران دانشگاه لرستان و جمعی از اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه در مسجد حضرت فاطمه‌الزهرا (س) سایت مرکزی دانشگاه لرستان اقامه شد.

سپس، برنامه درس‌های اخلاق اسلامی با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد با محوریت تعالیم و آموزه‌های دینی برگزار شد.

دکتر شاهرخی توضیح داد که براساس آموزه‌های دینی و مذهبی، نباید در زندگی خصوصی افراد، تجسس کرد و عیب‌جویی از دیگران در آموزه‌های دین اسلام، به هیچ‌عنوان پذیرفته نیست.

وی تشریح کرد که در مبانی دینی، یک مسلمان واقعی، آنچه برای خود نمی‌پسندد و روا نمی‌دارد برای دیگران هم نباید روا بدارد؛ زیرا جامعه‌ی اسلامی، جامعه‌ای است که در آن، فضایل اخلاقی و انسانی، مبنای رفتارها قرار دارند.

گفتنی است برنامه درس‌های اخلاق اسلامی را هر هفته روزهای یکشنبه، بعد از نماز جماعت ظهر و عصر، نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان برگزار می‌کند.   


 


۱۴۰۰/۰۹/۰۷ - ۰۰:۰۰
۱۸۷۱ بازدید