اخبار

دیدار و گفتگوی رئیس، معاونان و جمعی از اعضای هیئت علمی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان با سرپرست دانشگاه

۱۴۰۰/۰۹/۰۶

 

 

رئیس، معاونان و جمعی از اعضای هیئت علمی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان با دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان، دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار و گفتگو که صبح روز شنبه، ششم آذرماه در دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان صورت گرفت دکتر جهانشیر شاکرمی، رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان، ضمن تبریک به دکتر نظری به خاطر انتصاب به عنوان سرپرست دانشگاه لرستان، یک گزارش کلی از وضعیت دانشکده خطاب به سرپرست دانشگاه لرستان ارائه کرد.

جمعی از اعضای هیئت علمی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان نیز در این دیدار، ضمن تبریک به دکتر علی نظری به خاطر انتصاب به عنوان سرپرست دانشگاه لرستان، برخی مشکلات و مسائل مرتبط با حوزه‌های متنوع کاری آزمایشگاهی، تحقیقاتی، پژوهشی و اداری دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان را بیان کردند.

دکتر علی نظری نیز ضمن تشکر از حاضران در این دیدار و گفتکو بر این نکته تصریح کرد که بتواند با استفاده از همدلی و خرد جمعی و شنیدن نظرات مختلف، شاخص‌های مختلف حوزه کاری دانشگاه لرستان را ارتقاء بدهد.

سرپرست دانشگاه لرستان توضیح داد که رویکرد جامعه دانشگاهی باید این باشد که بتواند با ارائه راهکارهای علمی، کاربردی و عملیاتی، مشکلات و چالش‌های مختلف جامعه را رفع کند و البته از آن طرف قضیه، سازمان‌ها، نهادها و دستگاه‌های مختلف اجرایی هم از نقطه‌نظرات محققان و پژوهشگران دانشگاهی برای رفع مشکلات جامعه استفاده کنند و ارتباط بین دانشگاه و جامعه، یک ارتباط پیوسته و متقابل باشد.

دکتر نظری تأکید کرد از شنیدن پیشنهادات و نقدهای سازنده در جهت پیشبرد هرچه بهتر امور کاری دانشگاه لرستان، استقبال می‌کند.

گفتنی است در این دیدار و گفتگو، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان نیز حضور داشت.

همچنین، دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان از بخش‌های مختلف دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان بازدید کرد.

سرپرست دانشگاه لرستان، از خوابگاه‌های دانشجویی واقع در دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان نیز بازدید و از نزدیک با دانشجویان مختلف، گفتگو کرد.



۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۰۰:۰۰
۲۲۶۲ بازدید