اخبار

بازدید استاندار لرستان از دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان

۱۴۰۰/۰۹/۰۶

 

 

دکتر فرهاد زیویار، استاندار لرستان از بخش‌های مختلف دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان، بازدید و با جمعی از اعضای هیئت علمی این دانشکده، گفتگو کرد.

در این بازدید که صبح روز شنبه، ششم آذرماه صورت گرفت دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان و دکتر جهانشیر شاکرمی، رئیس دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی، توضیحات لازم درباره بخش‌های مختلف دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان را خطاب به استاندار لرستان، ارائه کردند.

دکتر فرهاد زیویار، استاندار لرستان از گلخانه‌های متنوع آموزشی و پژوهشی و مجتمع آزمایشگاهی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان بازدید و با دست‌اندرکاران این مجموعه‌ها، گفتگو کرد.

همچنین، استاندار لرستان از مزرعه آموزشی و تحقیقاتی پرورش مرغ بومی و مجموعه‌های پرورش دام دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی، بازدید کرد.

دکتر زیویار، استاندار لرستان در نشستی که در محل حوزه ریاست دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان با حضور جمعی از اعضای هیئت علمی دانشکده برگزار شد شرکت کرد و از نزدیک، نقطه‌نظرات و دیدگاه‌های مختلف اعضای هیئت علمی دانشکده درباره راهکارهای تقویت نقش دانشگاه در رفع مشکلات و چالش‌های استان را شنید.

در این بازدید، دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان بر این نکته تصریح کرد که دانشگاه لرستان این آمادگی را دارد که راهکارهای مختلف علمی اعضای محترم هیئت علمی دانشگاه درباره‌ی رفع مشکلات موجود استان، به بصورت مدون و مکتوب، ارائه شود و البته توقع و انتظار این است که مجموعه‌ی سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان نیز هرکدام متناسب با حوزه کاری خود به این راهکارهای علمی و عملیاتی برای کاستن از مشکلات استان، بیش از پیش، توجه عملی نمایند و یک ارتباط دو سویه، متقابل و پیوسته بین دانشگاه و مجموعه‌های اجرایی دولتی و بخش خصوصی استان وجود داشته باشد.  

دکتر زیویار، استاندار لرستان نیز از رویکرد حل‌المسائلی محققان و پژوهشگران دانشگاهی، سخن گفت و تأکید کرد که نقش دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی می‌بایست مبتنی بر ارائه راهکارهای علمی و عملیاتی با رویکرد «مسئله‌محوری» باشد.

استاندار لرستان از افزایش ارتباط بین دانشگاه لرستان با مجموعه‌های اقتصادی، تولیدی و اجرایی استان، استقبال کرد و اظهار امیدواری کرد دانشگاه بتواند نقش اثرگذارتری برای رفع مشکلات استان با ارائه راهکارهای علمی و کاربردی، ایفاء نماید.

گفتنی است در این بازدید، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود، مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان نیز حضور داشت و بر اهمیت تحقیقات و پژوهش‌های کاربردی دانشگاهیان استان و کمک به مدیریت اجرایی استان در مسیر رفع مشکلات و چالش‌های استان، تأکید کرد.

جمعی از اعضای هیئت علمی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان، استاندار لرستان را در بازدید از بخش‌های مختلف دانشکده همراهی کردند و حین بازدیدها، نقطه‌نظرات خود را با استاندار در میان گذاشتند.

معاون اقتصادی استاندار لرستان (عبدالهی) نیز در این بازدید، حضور داشت.


 


۱۴۰۰/۰۹/۰۶ - ۰۰:۰۰
۲۷۶۶ بازدید