اخبار

نشست رئیس، معاونان و جمعی از اعضای هیئت علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه لرستان با سرپرست دانشگاه

۱۴۰۰/۰۹/۰۳

 

 

نشست صمیمی رئیس، معاونان و جمعی از اعضای هیئت علمی دانشکده دامپزشکی دانشگاه لرستان با دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان برگزار شد.

این نشست، روز چهارشنبه، سوم آذرماه در محل حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد و اعضای حاضر در نشست، انتصاب دکتر نظری به عنوان سرپرست دانشگاه لرستان را تبریک گفتند.

در ابتدای نشست، دکتر محسن عباسی، رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه لرستان، یک گزارش کلی از وضعیت دانشکده خطاب به سرپرست دانشگاه لرستان ارائه کرد.

دکتر عباسی توضیح داد که دانشکده دامپزشکی دانشگاه لرستان در حال حاضر بیش از 300 دانشجو دارد و دارای تعداد 21 عضو هیئت علمی است.

همچنین، رئیس دانشکده دامپزشکی دانشگاه لرستان، برخی مهم‌ترین مشکلات و کمبودهای این دانشکده در بخش‌های مختلف منابع انسانی، آموزشی، پژوهشی و آزمایشگاهی را توضیح داد.

سپس، سایر اعضای هیئت علمی حاضر در این نشست، هر کدام، دیدگاه‌ها و نقطه‌نظرات خود را درباره‌ی موضوعات گوناگون شغلی، آموزشی، پژوهشی و آزمایشگاهی بیان کردند.

در ادامه، دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان، ضمن سپاسگزاری از اعضای هیئت علمی دانشکده دامپزشکی، بر این نکته تصریح کرد که نقش دانشگاه‌ها می‌بایست یک نقش اثرگذار در رفع مشکلات جامعه باشد و دانشگاه‌ها بتوانند در مسیر تمدن‌سازی نوین اسلامی، یک نقش مهم ایفاء نمایند.

دکتر نظری گفت:«از هرگونه پیشنهاد سازنده در جهت پیشبرد هرچه بهتر امور کاری دانشگاه لرستان استقبال می‌کنم و امور می‌بایست برمبنای فضای همدلی و خرد جمعی، پیش بروند».

وی بیان کرد:«این نکته اهمیت دارد که اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، همواره راهکارهای علمی و عملیاتی برای رفع مشکلات جامعه ارائه کنند و سازمان‌ها و دستگاه‌های اجرایی نیز از این راهکارها در جهت برداشتن موانع پیشرفت، استفاده نمایند».


 


۱۴۰۰/۰۹/۰۳ - ۰۰:۰۰
۲۰۲۴ بازدید