اخبار

دیدار و گفتگوی رئیس، معاونان و جمعی از اعضای هیئت علمی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان با سرپرست دانشگاه

۱۴۰۰/۰۹/۰۱

 

 

رئیس، معاونان و جمعی از اعضای هیئت علمی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان با دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان، دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار و گفتگو که روز دوشنبه، اول آذزماه در محل اتاق ریاست دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان صورت گرفت ابتدا دکتر فریدون اُمیدی‌نسب، رئیس دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان، ضمن تبریک به دکتر نظری به خاطر انتصاب به عنوان سرپرست دانشگاه لرستان، یک گزارش از وضعیت کلی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان بیان کرد و برخی مشکلات این دانشکده‌ را توضیح داد.

از جمله اینکه دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان در حال حاضر تعداد یک‌هزار و 543 دانشجو در مقاطع مختلف کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترا دارد اما به اندازه کافی فضای اداری و آموزشی ندارد.

همچنین، اعضای هیئت علمی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه لرستان که در این دیدار و گفتگو حضور داشتند ضمن تبریک به دکتر نظری، به خاطر انتصاب به عنوان سرپرست دانشگاه لرستان، برخی مشکلات اداری، آموزشی، آزمایشگاهی این دانشکده را بیان کردند.

سپس، دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان، در سخنانی، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه لرستان را اعضای بهم‌پیوسته یک خانواده دانست و تصریح کرد:«رویکرد اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی می‌بایست بیش از پیش، از نوع انجام تحقیقات و پژوهش‌های کاربردی و حل‌المسائلی باشد تا بتوانند نقش اثرگذار‌تری برای رفع مشکلات و چالش‌های جامعه داشته باشند».

سرپرست دانشگاه لرستان، توضیح داد:«برای رفع مشکلات موجود می‌بایست تعامل بین دانشکده‌های مختلف دانشگاه لرستان و هم‌گرایی بین بخش‌ها و واحدهای مختلف، تقویت شود تا بتوانیم همگی با کمک یکدیگر، مشکلات را رفع کنیم».

دکتر نظری، تأکید کرد:«یکی از موضوعات مهم این است که اعضای محترم هیئت علمی، با ارائه راهکارهای علمی و کاربردی، به تیم مدیریتی دانشگاه لرستان برای رفع مشکلات موجود،کمک کنند».


 


۱۴۰۰/۰۹/۰۱ - ۰۰:۰۰
۲۴۵۰ بازدید