اخبار

برنامه درس‌های اخلاق اسلامی با سخنرانی نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد

۱۴۰۰/۰۸/۳۰


 

برنامه درس‌های اخلاق اسلامی با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد برگزار شد.

دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان و جمعی از اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه در این برنامه که بعد از نماز جماعت ظهر و عصر روز یکشنبه، 30 آبان‌ماه، در مسجد حضرت فاطمه‌الزهرا (س) سایت مرکزی دانشگاه لرستان برگزار شد شرکت کردند.

ابتدا نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر سیداحمد رضا شاهرخی، اقامه شد و سپس دکتر شاهرخی، به سخنرانی با موضوع «درس‌های اخلاق اسلامی» برای حاضران پرداخت.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، فرارسیدن هفته بسیج را تبریک گفت.

وی، از خصوصیات بسیجی واقعی  را این موضوع دانست که فرد بسیجی، آنچه را که برای خود نمی‌پسندد برای دیگران هم نمی‌پسندد و همواره در عمل و رفتار، به دنبال تقویت فضایل اخلاقی و انسانی در جامعه و انجام آموزه‌های دینی است.

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر شاهرخی، سردار بزرگ جهان اسلام و ایران، شهید حاج قاسم سلیمانی را نمونه‌ی بارز و شاخص در زمینه‌ی یک عمر «مجاهدت بسیجی‌وار» دانست.

وی گفت:«سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، همواره الگوی عمل و رفتار بسیجی‌ است».

گفتنی است نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، متولی برگزاری برنامه درس‌های اخلاق اسلامی است که روزهای یکشنبه بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر در مسجد حضرت فاطمه‌الزهرا (س) سایت مرکزی دانشگاه لرستان برگزار می‌شود.




۱۴۰۰/۰۸/۳۰ - ۰۰:۰۰
۱۶۳۰ بازدید