اخبار

بازدید سرپرست دانشگاه لرستان از خوابگاه‌های دانشجویی

۱۴۰۰/۰۸/۲۸

 

 

دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان، عصر روز تعطیل جمعه، 28 آبان‌ماه، از خوابگاه‌های مختلف دانشجویی پسران و دختران دانشگاه لرستان، بازدید کرد.

در این بازدید، دکتر حجت‌اله یونسی، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان نیز حضور داشت و توضیحات مختلف را درباره‌ی خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه لرستان به سرپرست دانشگاه لرستان ارائه کرد.

دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان در این بازدید، با جمعی از دانشجویان مختلف (دانشجویان ایرانی و غیرایرانی) که در شرایط فعلی با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی با اسکانشان در خوابگاه‌ها موافقت شده است از نزدیک، دیدار و گفتگو کرد و پای صحبت‌های آن‌ها نشست.  

دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان در این بازدید و گفتگو که بیش از سه ساعت، طول کشید دستورات لازم را برای رفع برخی مشکلات مطرح شده توسط دانشجویان ایرانی و غیرایرانی دانشگاه لرستان خطاب به معاونت دانشجویی و مدیریت اداره خوابگاه‌های دانشگاه لرستان صادر کرد.

همچنین، سرپرست دانشگاه لرستان، علاوه بر گفتگو با تعدادی از دانشجویان ساکن خوابگاه‌ها، از پروژه‌ی در حال ساخت خوابگاه ویژه دانشجویان پسر، واقع در محوطه‌ی سایت مرکزی دانشگاه لرستان، نزدیک به سالن ورزشی امام علی (ع)، بازدید کرد و از نزدیک در جریان مراحل ساخت این پروژه قرار گرفت.

دکتر نظری، پس از پایان بازدید از خوابگاه‌های مختلف دانشجویی دانشگاه لرستان، شامگاه جمعه 28 آبان‌ماه از بخش‌های مختلف حوزه‌ی کاری حراست فیزیکی سایت مرکزی دانشگاه لرستان بازدید و با تعدادی از نیروهای حراست فیزیکی دانشگاه لرستان که در این ساعت مشغول خدمت بودند گفتگو کرد.

 

 


۱۴۰۰/۰۸/۲۸ - ۰۰:۰۰
۲۶۱۸ بازدید