اخبار

نشست مسئول سازمان بسیج دانشجویی لرستان با سرپرست دانشگاه لرستان/ تأکید بر گسترش همکاری‌های مشترک پژوهشی و تحقیقاتی برای رفع مشکلات استان

۱۴۰۰/۰۸/۲۷

 

 

نشست مشترک مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان لرستان با سرپرست دانشگاه لرستان برگزار شد و دو طرف بر تقویت و توسعه همکاری‌های مشترک پژوهشی و تحقیقاتی کاربردی در جهت تلاش هرچه بیشتر برای رفع مشکلات و چالش‌های استان، تأکید کردند.

در ابتدای این نشست که پنجشنبه، 27 آبان‌ماه، در محل حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد میلاد شرفی، مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان لرستان و هیئت همراه، انتصاب دکتر علی نظری به عنوان سرپرست دانشگاه لرستان را تبریک گفتند.

مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان لرستان، بر تقویت هرچه بیشتر همکاری‌های علمی، پژوهشی، تحقیقاتی با «رویکرد مسئله‌محوری» و تحقیقات کاربردی دانشگاهی، تأکید کرد.

میلاد شرفی، توضیح داد که هدف از تقویت و توسعه همکاری‌های مشترک بین دانشگاه لرستان و سازمان بسیج دانشجویی استان لرستان، تلاش هرچه اثرگذارتر، علمی‌تر و کاربردی‌تر برای رفع مسائل و مشکلات استان است و همچنین برمبنای این نوع همکاری‌های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی مشترک، از نوآوری‌ها، فناوری‌های دانش‌بنیان، کارآفرینی و تولیدات داخلی و ملی، حمایت شود.

در ادامه و پس از بیان نظرات حاضران در نشست، دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان از گسترش همکاری‌های علمی، پژوهشی و تحقیقاتی بین دانشگاه لرستان و بسیج دانشجویی استان در راستای ارائه راهکارهای علمی و عملیاتی برای رفع مشکلات و مسائل استان لرستان، استقبال کرد.

دکتر نظری توضیح داد که براساس آموزه‌های دینی، حکمرانی و مدیریت اسلامی از نوع امانت در جهت خدمتگزاری به مردم است و مدیریت در آموزه‌های اسلامی همواره می‌بایست در پیشگاه خداوند و مردم، مسئول و پاسخگو باشد.

وی، پاسخگویی و مسئولیت‌پذیری را از جمله شاخص‌های مدیریت در تعالیم اسلامی دانست و تصریح کرد همواره از پیشنهادات و نقدهای خیرخواهانه برای پیشبرد هرچه بهتر امور کاری و مدیریتی، استقبال می‌کند.

گفتنی است دکتر علی نظری، مدیریت سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های استان لرستان را برعهده‌ دارد.



۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۰۰:۰۰
۱۷۲۲ بازدید