اخبار

دیدار و گفتگوی جمعی از نیروهای ایثارگر شرکتی دانشگاه لرستان با سرپرست دانشگاه

۱۴۰۰/۰۸/۲۷

 

 

جمعی از نیروها و کارکنان ایثارگر شرکتی دانشگاه لرستان با دکتر علی نظری، دیدار کردند و انتصاب وی به عنوان سرپرست دانشگاه لرستان را تبریک گفتند.

در این نشست صمیمی که صبح روز پنجشنبه، 27 آبان‌ماه در محل حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد جمعی از نیروها و کارکنان ایثارگر شرکتی دانشگاه لرستان، ضمن تبریک به دکتر علی نظری، مشکلات و مطالبات صنفی، شغلی خود را با سرپرست دانشگاه لرستان، درمیان گذاشتند.

در این نشست، دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان، بعد از شنیدن نقطه نظرات مختلف حاضران در نشست، دانشگاه را یک مجموعه‌ی بهم پیوسته از همه ارکان شامل اعضای هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان (رسمی، پیمانی، قراردادی و شرکتی) دانست و تصریح کرد که همواره تلاش می‌کند از حقوق این ارکان از جمله کارکنان و نیروهای شرکتی دانشگاه در چارچوب قوانین مربوطه، دفاع و صیانت کند.

سرپرست دانشگاه لرستان تصریح کرد که همه ارکان دانشگاه، عضو یک «خانواده‌ی شغلی» هستند و همگی باید کوشش کنیم برمبنای فضای همدلی، تعامل، هم‌افزایی و همگرایی، امور مدیریتی، کاری و عملکردی دانشگاه لرستان را پیش ببریم و به یکدیگر کمک کنیم تا مشکلات موجود، رفع شوند.

نیروها و کارکنان ایثارگر شرکتی حاضر در نشست نیز ابراز خرسندی کردند از اینکه مشکلات صنفی، شغلی خود را به صورت مستقیم در یک نشست، با دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان مطرح کرده‌اند و اظهار امیدواری کردند دکتر نظری بتواند در منصب مدیریتی دانشگاه لرستان، در انجام وظایف محوله، موفق باشد.  

گفتنی است در این نشست صمیمی، به دستور سرپرست دانشگاه لرستان، مدیر امور اداری دانشگاه (امیدعلی بیرانوند) و مدیر واحد حقوقی دانشگاه (دکتر حامد رهدارپور) نیز حضور داشتند تا به صورت «گفتگو‌محور»، به موضوعات مطرح شده‌ی صنفی و شغلی نیروهای ایثارگر شرکتی حاضر در نشست، از منظر اداری و حقوقی، پاسخ‌ دهند.


 


۱۴۰۰/۰۸/۲۷ - ۰۰:۰۰
۲۲۴۵ بازدید