اخبار

دیدار جمعی از اعضای بسیج کارکنان دانشگاه لرستان با سرپرست دانشگاه

۱۴۰۰/۰۸/۲۶

 

 

اعضای بسیج کارکنان دانشگاه لرستان با دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان، دیدار و گفتگو کردند.

صبح چهارشنبه، 26 آبان‌ماه، جمعی از اعضای بسیج کارکنان دانشگاه لرستان در محل حوزه ریاست دانشگاه لرستان با دکتر علی نظری دیدار کردند و انتصاب وی به عنوان سرپرست دانشگاه لرستان را تبریک گفتند.

اعضای بسیج کارکنان دانشگاه لرستان، اعلام کردند آماده هرنوع همکاری با سرپرست دانشگاه لرستان در جهت پیشبرد هرچه بهتر امورات مدیریتی و کاری مجموعه دانشگاه لرستان هستند.

در این دیدار و گفتگو، دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان، ضمن سپاسگزاری از اعضای بسیج کارکنان دانشگاه لرستان، بسیج را بر اساس آموزه‌های حضرت امام (ره)، «شجره طیبه» دانست و تصریح کرد که همگی باید در رفتارهایمان با تفکر و دیدگاه بسیجی، عمل کنیم.

سرپرست دانشگاه لرستان، مناصب مدیریتی در نظام جمهوری اسلامی ایران را برپایه آموزه‌های دینی، نوعی امانت برای خدمتگزاری به مردم دانست و تصریح کرد که در دیدگاه توحیدی و الهی، انسان در منصبی که قرار می‌گیرد بایستی در پیشگاه خداوند و مردم، مسئول و پاسخگو باشد.

دکتر علی نظری، اعضای هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه را ارکان خانواده‌ی دانشگاه دانست و از همه، خواست به تیم مدیریتی برای انجام هرچه بهتر امور و خدمتگزاری هرچه بهتر، کمک و یاری رسانند و فضای همدلی، هم‌افزایی و همگرایی درون‌سازمانی، تقویت شود.

سرپرست دانشگاه لرستان از همه‌ی رؤسای قبلی دانشگاه لرستان به خاطر زحماتی که برای مجموعه‌ی دانشگاه لرستان کشیده‌اند سپاسگزاری کرد.

گفتنی است دکتر علی نظری، مدیریت سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های استان لرستان را برعهده دارد.

مسئول بسیج کارکنان دانشگاه لرستان، سید عبدالمجید طاهری است.



۱۴۰۰/۰۸/۲۶ - ۰۰:۰۰
۲۲۵۰ بازدید