اخبار

تجدید بیعت با شهیدان سرافراز/ بازدید از بخش‌های مختلف دانشگاه لرستان

۱۴۰۰/۰۸/۲۳

 

 

دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان، همزمان با شروع فعالیت مدیریتی خود در منصب سرپرستی دانشگاه لرستان با حضور در گلزار شهدای گمنام دانشگاه لرستان، با شهیدان سرافراز، تجدید بیعت کرد.

صبح روز شنبه، 22 آبان‌ماه، دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان، اعضای هیئت رئیسه دانشگاه و جمعی از اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه لرستان، در محل گلزار شهدای گمنام دانشگاه لرستان حضور یافتند و ضمن قرائت فاتحه و ادای احترام به مقام شامخ شهیدان سرافراز، با شهیدان سرافراز، تجدید بیعت کردند.

دکتر نظری، سرپرست دانشگاه لرستان در این مراسم معنوی، گفت:«همه ما باید همواره، یاد و خاطره شهدا را ارج بنهیم؛ همگی باید کوشش کنیم در عمل و رفتار، ادامه دهنده راه شهیدان باشیم و آرمان‌های شهدا برای همه ما، میثاق است؛ مناصب مدیریتی در نظام جمهوری اسلامی به عنوان امانت خدمتگزاری هستند و همه باید کوشش کنیم به نحو احسن، این امانت را به سرانجام مطلوب برسانیم».

بعد از این مراسم معنوی، دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان، از بخش‌های مختلف دانشگاه لرستان از جمله دانشکده‌ها، بازدید و از نزدیک با اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه در محل کارشان، گفتگو کرد.

گفتنی است چند روز پیش با حکم دکتر زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر علی نظری، عضو هیئت علمی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه لرستان و رئیس سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های استان لرستان به عنوان سرپرست دانشگاه لرستان منصوب شد.  


 


۱۴۰۰/۰۸/۲۳ - ۰۰:۰۰
۱۷۶۴ بازدید