اخبار

حضور سرپرست دانشگاه لرستان در گلزار سه شهید گمنام/ تجدید بیعت با آرمان‌های شهدا همزمان با شروع فعالیت مدیریتی/ بازدید از دانشکده‌ها و گفتگو با اعضای هیئت علمی و کارکنان

۱۴۰۰/۰۸/۲۲

 

 

دکتر علی نظری، همزمان با شروع فعالیت مدیریتی به عنوان سرپرست دانشگاه لرستان با حضور در گلزار سه شهید گمنام دانشگاه لرستان با آرمان‌های شهدا تجدید بیعت و سپس از بخش‌های مختلف دانشکده‌های دانشگاه لرستان بازدید کرد.

در این مراسم و بازدید، اعضای هیئت رئیسه دانشگاه لرستان و جمعی از اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه نیز حضور داشتند.

دکتر علی نظری، در محل مزار سه شهید گمنام دانشگاه لرستان، در جمع حاضران در مراسم تصریح کرد که مدیریت در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، یک نوع «امانت خدمتگزاری» است و همه باید کوشش کنیم با همدلی بتوانیم این امانت را به نحو احسن به سرانجام مطلوب برسانیم.

وی تشریح کرد که پاسداشت یاد و خاطره شهیدان، یک وظیفه همیشگی برای همه ماست و آرمان‌های شهدا به عنوان میثاق مسیری است که در آن حرکت می‌کنیم.

سرپرست دانشگاه لرستان و حاضران در این مراسم معنوی با قرائت فاتحه به مقام شامخ شهیدان، ادای احترام کردند.

سپس، دکتر علی نظری، از دانشکده‌های مختلف دانشگاه لرستان بازدید و با اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه لرستان در محل کارشان، گفتگو کرد.

گفتنی است چند روز پیش با حکم دکتر زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر علی نظری که مدیریت سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های استان لرستان را برعهده دارد به عنوان سرپرست دانشگاه لرستان منصوب شد.

دکتر نظری دارای رتبه‌ی استادی و عضو هیئت علمی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه لرستان (رشته زبان و ادبیات عرب) است.

پیش از دکتر نظری، دکتر خسرو عزیزی ریاست دانشگاه لرستان را عهده‌دار بود.


 

 


۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۰۰:۰۰
۴۰۸ بازدید