اخبار

تکریم رئیس پیشین دانشگاه/ حمایت از سرپرست دانشگاه لرستان

۱۴۰۰/۰۸/۲۲

 

 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود، از دکتر خسرو عزیزی، رئیس پیشین دانشگاه لرستان تقدیر و بر حمایت همه بخش‌های دانشگاه لرستان از دکتر علی نظری به عنوان سرپرست دانشگاه لرستان برای پیشبرد هرچه بهتر امور دانشگاه تأکید کرد.

برنامه‌ی تکریم رئیس پیشین دانشگاه لرستان و تبریک به سرپرست دانشگاه لرستان را نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، بعد از نماز جماعت ظهر و عصر روز شنبه، 22 آبان‌ماه، در محل مسجد حضرت امام علی (ع) دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان برگزار کرد.

معاونان دانشگاه، مدیریت و کارکنان دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان در این برنامه حضور داشتند.

دکتر خسرو عزیزی، رئیس پیشین دانشگاه لرستان، عضو هیئت علمی دانشکده کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه لرستان است.

در این برنامه، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان در سخنانی توضیح داد که سیاست نهاد، تقویت فضای همدلی در محیط کاری دانشگاه است و به همین علت، رسالت اخلاقی خود می‌دانیم که از زحمات جناب آقای دکتر عزیزی، قدردانی کنیم و براساس فضای برادری و همدلی، همه بخش‌های دانشگاه لرستان، کوشش کنند جناب آقای دکتر نظری نیز در انجام امورات مدیریتی و کاری، موفق شود و همگی وظیفه داریم در پیشبرد امورات دانشگاه لرستان به جناب آقای دکتر نظری، کمک کنیم.

در این برنامه، دکتر خسرو عزیزی، رئیس پیشین دانشگاه لرستان، یک گزارش عملکرد کوتاه و مختصر درباره‌ی فعالیت‌های مختلف انجام شده در مدت هفت سال گذشته در بخش‌های زیرساختی، عمرانی، کالبدی، آموزشی، پژوهشی، تحقیقاتی و آزمایشگاهی ارائه کرد.

از جمله اینکه با اقدامات انجام شده، بسیاری از کمبودهای کالبدی مورد نیاز در دانشگاه لرستان رفع شده است و در بخش‌هایی از جمله فعالیت آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان، الان به سطحی رسیده‌ایم که آزمایشگاه مرکزی این دانشگاه، جزو برترین آزمایشگاه‌های مرکزی وزارت علوم در کشور محسوب می‌‌شود.

دکتر عزیزی، انتصاب دکتر نظری به عنوان سرپرست دانشگاه لرستان را به وی تبریک گفت و اظهار امیدواری کرد با کمک همه بخش‌های دانشگاه لرستان از جمله اعضای هیئت علمی و کارکنان، دکتر نظری بتواند در وظایف مدیریتی، کاری و ارتقای بیش از پیش شاخص‌های دانشگاه لرستان موفق باشد.

سپس، دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان در سخنانی بر این نکته تصریح کرد که دانشگاه لرستان دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های مختلف انسانی در بخش‌های گوناگون است و باید بتوانیم از همه این ظرفیت‌ها بر مبنای فضای همدلی و هم‌افزایی برای پیشبرد هرچه بهتر و کیفی‌تر امور دانشگاه لرستان استفاده کنیم.

گفتنی است چند روز پیش با حکم دکتر زلفی‌گل، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، دکتر علی نظری، عضو هیئت علمی دانشکده ادبیات و علوم انسانی دانشگاه لرستان با رتبه استادی (رشته زبان و ادبیات عرب)، به عنوان سرپرست دانشگاه لرستان منصوب شد.

همچنین، دکتر نظری، مدیریت سازمان بسیج اساتید دانشگاه‌های استان لرستان را عهده‌دار است.

   

 


۱۴۰۰/۰۸/۲۲ - ۰۰:۰۰
۲۳۲۹ بازدید