اخبار

نشست صمیمی سرپرست دانشگاه لرستان با رئیس سابق دانشگاه/ گفتگو با اعضای هیئت رئیسه

۱۴۰۰/۰۸/۱۷

 

 

نشست صمیمی دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان و دکتر خسرو عزیزی، رئیس سابق دانشگاه لرستان با اعضای هیئت رئیسه دانشگاه برگزار شد.

ظهر روز دوشنبه، 17 آبان‌ماه، یک روز پس از انتصاب دکتر علی نظری توسط وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به عنوان سرپرست دانشگاه لرستان، نشست صمیمی دکتر نظری با حضور دکتر عزیزی، رئیس سابق دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، معاونان دانشگاه (دکتر نایب‌زاده، دکتر رشیدیان، دکتر فیضیان، دکتر فلاحی‌اصل، دکتر یونسی) و مدیر حوزه ریاست و روابط عمومی دانشگاه لرستان (افشین مرادی‌فرد) در محل حوزه ریاست دانشگاه برگزار شد.

در ابتدای این نشست، دکتر خسرو عزیزی، رئیس سابق دانشگاه لرستان یک گزارش مختصر و کوتاه از کلیت فعالیت تیم مدیریتی دانشگاه لرستان از سال 93 تاکنون را بیان کرد.

دکتر عزیزی، انتصاب دکتر نظری به عنوان سرپرست دانشگاه لرستان را به وی شادباش گفت و اظهار امیدواری کرد دکتر نظری بتواند در مدیریت مجموعه دانشگاه لرستان براساس هم‌افزایی و همگرایی درون‌سازمانی، موفق باشد.

رئیس سابق دانشگاه لرستان تشریح کرد که از سال 93 تاکنون، تیم مدیریتی دانشگاه لرستان تلاش کرده است در راستای ارتقای شاخص‌های مختلف آموزش، پژوهش و تحقیقات متناسب با سیاست‌های ابلاغی وزارت علوم در جهت تحقق دانشگاه جامعه‌محور، گام بردارد و خوشبختانه اقدامات خوبی هم در این مسیر انجام شده است.

در ادامه‌ی این نشست، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود، مسئول دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان لرستان و دانشگاه لرستان، ضمن تبریک به دکتر نظری به خاطر انتصاب به عنوان سرپرست دانشگاه لرستان، از دکتر خسرو عزیزی، رئیس سابق دانشگاه لرستان به خاطر انجام فعالیت‌های مختلف و مهم زیرساختی در دانشگاه لرستان، تقدیر کرد.

دکتر حاتمی‌کن‌کبود، توضیح داد:«در دوره مدیریت ریاست سابق دانشگاه لرستان (دکتر عزیزی)، شاهد اقدامات زیرساختی همراه با حفظ فضای آرامش و تعادل در دانشگاه لرستان بودیم و دانشگاه لرستان، الان به عنوان یک دانشگاه در حال رشد در کشور، شناخته می‌شود و امیدوارم جناب آقای دکتر نظری نیز مسیر در حال رشد دانشگاه لرستان را ادامه بدهند».

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان از همه بخش‌های مختلف درون سازمانی دانشگاه لرستان خواست به دکتر نظری، سرپرست دانشگاه لرستان در راستای موفقیت در امور محوله و ارتقای هرچه بیشتر شاخص‌های کاری دانشگاه لرستان، کمک و یاری برسانند و کارها براساس فضای همدلی و هم‌افزایی، تداوم یابد».

در ادامه‌ی نشست، دکتر علی نظری، سرپرست دانشگاه لرستان، ضمن سپاس از دکتر عزیزی، رئیس سابق دانشگاه لرستان به خاطر فعالیت‌های انجام شده در مدت مدیریت وی، دانشگاه لرستان را یک مجموعه‌ی دارای ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های متنوع و مختلف علمی، آموزشی، پژوهشی، تحقیقاتی و اداری دانست و اظهار امیدواری کرد که بتواند از همه ظرفیت‌های انسانی درون دانشگاه لرستان برای پیشبرد هرچه بهتر امور کاری استفاده نماید.

دکتر نظری تصریح کرد زحمات فراوانی از نظر سخت‌افزاری و نرم‌افزاری برای ارتقای شاخص‌های دانشگاه لرستان کشیده شده است و بنده هم قدردان این زحمات هستم و تلاش خواهم کرد به یاری خداوند متعال، از همه ظرفیت‌های انسانی دانشگاه لرستان، استفاده کنم.

سرپرست دانشگاه لرستان تشریح کرد که در حال حاضر، دانشگاه لرستان یکی از مهم‌ترین دانشگاه‌های کشور است و امورات دانشگاه بایستی براساس همدلی پیش رود.

دکتر نظری تصریح کرد که از تجربیات و همفکری‌های گذشتگان باید استفاده کرد و استفاده از تجربیات، همواره بخشی از سرمایه اجتماعی است.

در این نشست، معاونان دانشگاه لرستان انتصاب دکتر نظری به عنوان سرپرست دانشگاه لرستان را تبریک گفتند و از دکتر عزیزی نیز، تقدیر کردند.  


 


۱۴۰۰/۰۸/۱۷ - ۰۰:۰۰
۳۶۷۸ بازدید