اخبار

مصاحبه با معاون پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان درباره مهم‌ترین اقدامات هفته پدافند غیرعامل

۱۴۰۰/۰۸/۱۶

 

 

دکتر حسن نایب‌زاده، معاون پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان، مهم‌ترین اقدامات هفته پدافند غیرعامل دانشگاه لرستان را تشریح کرد.

دکتر نایب‌زاده در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه لرستان، مهم‌ترین اقدامات انجام شده در هفته پدافند غیرعامل امسال (8 تا 14 آبان‌ماه) را تشریح کرد:

1_ اجرای رزمایش ستادی (دورمیزی) سایبری دانشگاه لرستان با هدف ارتقای سطح آمادگی برای مقابله با تهدیدات و خطرات احتمالی سایبری.  

2_ تغییر سربرگ‌های مکاتبات اداری دانشگاه لرستان متناسب با اهداف و شعارهای نکوداشت هفته پدافند غیرعامل.

3_ برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع امنیت شبکه با حضور و مشارکت کارکنان دانشگاه لرستان.  

4_ برگزاری کارگاه آموزشی با موضوع آشنایی با سامانه‌ی تدریس مجازی برای کارشناسان با توجه به شرایط کرونا؛ اهمیت این موضوع که کارشناسان آموزشی و اداری بتوانند در شرایط شیوع بیماری کرونا، خدمات غیرحضوری مطلوب به دانشجویان را ارتقای کیفی بدهند.

5_ تغییر پیشانی (هِدِر) و نیم‌تای بالای صفحه تارنمای اصلی دانشگاه لرستان و سامانه اصلی تدریس مجازی متناسب با اهمیت موضوع با عنوان:«پدافند غیرعامل، ایران پایدار» به مدت یک هفته. 

6_ فضاسازی محیطی درون دانشگاه و نصب بنرهای مختلف اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی در راستای اهداف و شعارهای نکوداشت هفته پدافند غیرعامل.

7_ ارسال پیامک اطلاع‌رسانی ویژه‌ی اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه لرستان با موضوع اهمیت پدافند غیرعامل و نکوداشت این هفته.

8_ برگزاری مسابقه پدافند غیرعامل با مشارکت اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه لرستان و اهدای لوح تقدیر و جوایز به برندگان مسابقه توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان در راستای تقویت آگاهی‌بخشی مباحث مرتبط با پدافند غیرعامل. 


 


۱۴۰۰/۰۸/۱۶ - ۰۰:۰۰
۱۳۳۳ بازدید