اخبار

کوهپیمایی عمومی خانوادگی به مناسبت یوم‌الله 13 آبان

۱۴۰۰/۰۸/۱۳

 

 

صبح روز پنجشنبه، 13 آبان‌ماه، همزمان با روز ملی مبارزه با استکبار جهانی، کوهپیمایی عمومی خانوادگی ویژه‌ی دانشگاهیان استان لرستان در شمال شهر خرم‌آباد برگزار شد.

همچنین، به قید قرعه به تعدادی از دانشگاهیان استان لرستان و خانواده‌های آنها که در این کوهپیمایی شرکت کرده بودند از طرف معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان جوایزی اهداء شد.

حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حسین فلاحی‌اصل، معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان، پس از پایان کوهپیمایی و در اجتماع حاضران در برنامه، ضمن گرامیداشت یوم‌الله 13 آبان‌ماه بر ویژگی بارز انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در رابطه با استقلال‌خواهی و مبارزه با استکبار جهانی تأکید کرد.

وی توضیح داد که استکبار جهانی از همان سال پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون تلاش کرده است با انقلاب اسلامی و نظام جمهوری اسلامی مبارزه کند اما روز به روز بر اقتدار نظام جمهوری اسلامی افزوده می‌شود.

معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان تصریح کرد که امروزه، نظام جمهوری اسلامی ایران به‌دور از هرگونه وابستگی براساس استقلال و اقتدار، در منطقه و محیط بین‌الملل، حضور اثرگذار دارد.  

گفتنی است برنامه کوهپیمایی عمومی خانوادگی دانشگاهیان استان لرستان در انتهای خیابان ولیعصر (عج) شهر خرم‌آباد از درب دانشگاه آزاد اسلامی شروع شد و پس از کوهپیمایی با اهدای جوایز، پایان یافت.

یوم‌الله 13 آبان‌ماه در تقویم به عنوان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی (روز دانش‌آموز) نامگذاری شده است.

پس از پایان برنامه کوهپیمایی عمومی خانوادگی، دانشگاهیان استان لرستان راهی مصلی الغدیر شهر خرم‌آباد شدند و در مراسم یوم‌الله 13 آبان‌ شرکت کردند.



۱۴۰۰/۰۸/۱۳ - ۰۰:۰۰
۱۷۶۰ بازدید