اخبار

بازدید رئیس و معاون پشتیبانی دانشگاه لرستان از مراحل مصاحبه حضوری پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت علوم مربوط به دانشگاه لرستان

۱۴۰۰/۰۸/۰۳

 

 

دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان و دکتر حسن نایب زاده، معاون پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان از مراحل مصاحبه حضوری پذیرفته شدگان آزمون استخدامی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (مربوط به دانشگاه لرستان) بازدید کردند.

به گفته‌ی دکتر حسن نایب‌زاده، معاون پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان، تعداد 36 نفر به مصاحبه راه یافته‌اند که در نهایت تعداد 15 نفر در بخش‌های آزمایشگاهی پذیرفته خواهند شد.

دکتر نایب‌زاده در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه لرستان توضیح داد که داوطلبان در مرحله مصاحبه در سه پنل روانشناسی، فنی و تخصصی (مهارت و دانش شغلی) و نرم‌افزارها و دانش رایانه توسط متخصصان مربوطه، مورد مصاحبه قرار می‌گیرند.

معاون پشتیبانی و توسعه دانشگاه لرستان تشریح کرد که پذیرش براساس آزمون استخدامی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و متناسب با نیازهای کاربردی، مهارت‌افزایی و آزمایشگاهی دانشگاه لرستان بوده است تا جذب نیرو در تناسب با نیازسنجی‌های عملیاتی و کاربردی دانشگاهی باشد و نیروی انسانی متخصص و ماهر براساس آزمون کتبی و بعد مصاحبه، جذب شود.  



۱۴۰۰/۰۸/۰۳ - ۰۰:۰۰
۲۱۸۷ بازدید