اخبار

تجلیل از تعدادی از دانشجویان غیرایرانی اهل تسنن دانشگاه لرستان به مناسبت هفته وحدت با حضور نماینده مردم لرستان در مجلس خبرگان رهبری و رئیس مجمع نمایندگان استان

۱۴۰۰/۰۸/۰۱

 

 

به مناسبت هفته وحدت از تعدادی از دانشجویان غیرایرانی اهل تسنن دانشگاه لرستان تجلیل شد.

ظهر روز شنبه، اول آبان‌ماه، با حضور آیت‌الله احمد مبلغی، نماینده مردم استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری و حجت‌الاسلام و المسلمین محمدرضا مبلغی، نماینده کوهدشت و رومشکان در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان استان لرستان، همزمان با جشن ولادت باسعادت پیامبر گرامی اسلام (ص) و حضرت امام جعفر صادق (ع) از تعدادی از دانشجویان غیرایرانی اهل تسنن دانشگاه لرستان تجلیل شد.

دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان نیز در این جشن که در محل مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) سایت مرکزی دانشگاه لرستان برگزار شد حضور داشت.

این مراسم را نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان برگزار کرد که مدیریت آنرا حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود برعهده دارد.

آیت‌الله احمد مبلغی، نماینده مردم استان لرستان در مجلس خبرگان رهبری در سخنانی بر ضرورت تقویت شاخص‌های وحدت در جامعه اسلامی تأکید کرد و توضیح داد که براساس آموزه‌های دین اسلام نباید در جوامع اسلامی، اختلاف اجتماعی وجود داشته باشد و می‌بایست همواره روحیه برادری را در رفتارهایمان، تقویت کنیم.

گفتنی است این مراسم بعد از اقامه نماز جماعت ظهر و عصر، برگزار شد. در این جشن، تعدادی از رؤسای دانشگاه‌های استان لرستان نیز حضور داشتند.



۱۴۰۰/۰۸/۰۱ - ۰۰:۰۰
۱۳۴۴ بازدید