اخبار

بازدید معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان و مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری از حوزه‌های مختلف آزمون دانشگاه لرستان ویژه آزمون کارشناسان رسمی دادگستری

۱۴۰۰/۰۷/۲۲

 

 

محمود ثمینی، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان و علیرضا بیرانوند، مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری لرستان از حوزه‌های مختلف آزمون دانشگاه لرستان، ویژه آزمون کارشناسان رسمی دادگستری، بازدید کردند.

ثمینی و بیرانوند، این بازدید را صبح روز پنجشنبه، 22 مهرماه، همزمان با برگزاری آزمون کارشناسان رسمی دادگستری از دانشکده‌های مختلف دانشگاه لرستان که محل آزمون هستند انجام دادند و از نزدیک با عوامل اجرایی آزمون، گفتگو کردند.

آزمون کارشناسان رسمی دادگستری، صبح روز پنجشنبه، 22 مهرماه 1400 در حوزه‌های مختلف آزمون دانشگاه لرستان با حضور 1575 نفر داوطلب برگزار شد.

از این تعداد 236 نفر زن و 1339 نفر مرد هستند.

تدابیر و تمهیدات ترافیکی نیز توسط مدیریت و نیروهای حراست دانشگاه لرستان با همکاری نیروهای راهنمایی و رانندگی اجرا شد و هیچ‌گونه مشکل ترافیکی ایجاد نشد.

شیوه‌نامه‌های بهداشتی ابلاغ شده توسط وزارت علوم و وزارت بهداشت از قبیل استفاده اجباری از ماسک، رعایت فاصله‌گذاری بین صندلی‌های داوطلبان، فعالیت مداوم سیستم‌های تهویه هوا و ... در این آزمون نیز همچون آزمون‌های پیشین، اجرا شد.

دکتر قاسم صحرایی، فرهاد بیرانوند، اکبر چراغی و ... از جمله مدیران اجرایی آزمون مذکور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار لرستان و مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری لرستان را در این بازدید میدانی، همراهی کرده و توضیحات لازم را درباره چگونگی برگزاری مراحل مختلف آزمون، ارائه کردند.



۱۴۰۰/۰۷/۲۲ - ۰۰:۰۰
۱۵۷۶ بازدید