اخبار

برگزاری مراسم اربعین حسینی با حضور نماینده ولی فقیه در لرستان و امام جمعه خرم‌آباد

۱۴۰۰/۰۷/۰۴

 

 

مراسم سوگواری اربعین سید و سالار شهیدان، حضرت امام حسین (ع) با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام و المسلمین دکتر حبیب حاتمی‌کن‌کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، معاونان دانشگاه، اعضای هیئت علمی و کارکنان دانشگاه در مسجد حضرت فاطمه الزهرا (س) سایت مرکزی دانشگاه لرستان برگزار شد.

در ابتدا، نماز جماعت ظهر و عصر به امامت حجت‌الاسلام و المسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، اقامه شد و سپس، حاضران به سوگواری اربعین حسینی پرداختند.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد در سخنانی، ضمن تسلیت به مناسبت فرارسیدن اربعین حسینی، هفته دفاع مقدس و آغاز سال تحصیلی جدید را گرامی داشت.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم‌آباد، درگذشت آیت‌الله علامه حسن‌زاده آملی را نیز تسلیت گفت و ایشان را یکی از استوانه‌های علم، اخلاق و فضیلت دانست.

حجت‌الاسلام و المسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، اظهار امیدواری کرد جامعه هر روز بیشتر از گذشته در مسیر آموزه‌های دینی حرکت کند و همگی بتوانیم پیروانی راستین برای مکتب کربلا و امام حسین (ع) باشیم.

گفتنی است این مراسم معنوی توسط نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان برگزار شد و با اجرای مداحی، حاضران در مراسم به سینه‌زنی و سوگواری اربعین حسینی پرداختند.



۱۴۰۰/۰۷/۰۴ - ۰۰:۰۰
۱۵۶۶ بازدید