اخبار

نشست مجازی پرسش و پاسخ کارکنان با رئیس دانشگاه لرستان برگزار شد

۱۴۰۰/۰۶/۲۴

 

 

نشست مجازی پرسش و پاسخ کارکنان دانشگاه لرستان با دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان و معاونان دانشگاه برگزار شد.

نشست‌های پرسش و پاسخ هیئت رئیسه دانشگاه لرستان با اعضای هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان، در دوران قبل از شیوع بیماری کرونا به صورت حضوری برگزار می‌شدند که با شیوع این بیماری، برگزاری‌ نشست‌ها به صورت غیرحضوری و مجازی تداوم یافت.

دکتر عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان در این نشست مجازی که صبح چهارشنبه، 24 شهریورماه برگزار شد پیشاپیش، فرارسیدن هفته دفاع مقدس و سال تحصیلی جدید را تبریک گفت.

وی گفت:«یکی از رویکردهای مدیریتی ما از سال 93 تاکنون، برگزاری منظم نشست‌های پرسش و پاسخ با اعضای هیئت علمی، دانشجویان و کارکنان دانشگاه لرستان بوده است؛ زیرا معتقدم دانشگاه از این سه رکن مهم تشکیل می‌شود و بایستی انتقادات، پیشنهادات، توصیه‌ها و دیدگاه‌های مختلف، به صورت مستقیم و چهره به چهره مطرح شده و شنیده شوند».

رئیس دانشگاه لرستان، تشریح کرد:«بنده این ادعا را نداشته و ندارم که همه‌ی تصمیمات تیم مدیریتی دانشگاه لرستان، صددرصد صحیح هستند و به همین خاطر است که همیشه از برگزاری نشست‌های پرسش و پاسخ و نشست‌های انتقادی برای شنیدن دیدگاه‌ها و انتقادات سازنده استقبال کرده‌ام».

دکتر عزیزی افزود:«دفتر و اتاق کاری بنده نیز همیشه برای شنیدن پیشنهادات و انتقادات، باز است؛ زیرا اعتقاد دارم امورات دانشگاه با اهمیت دادن به خرد جمعی و شنیدن نظرات مختلف،  به صورت بهتر و اثرگذارتر، پیش خواهند رفت».

رئیس دانشگاه لرستان در این نشست مجازی، توضیحاتی درباره اقدامات انجام شده توسط تیم مدیریتی دانشگاه لرستان درباره معوقات مالی، افزایش رفاهیات کارکنان دانشگاه، تبدیل وضعیت‌ها در دانشگاه و خدمات انجام شده برای خانواده‌های معظم شهدا، آزادگان و ایثارگران ارائه کرد.

همچنین، کارکنان حاضر در این نشست مجازی، پرسش‌ها، دیدگاه‌ها، پیشنهادات و انتقادات خود را درباره‌ی موضوعات مختلف صنفی و شغلی مطرح کردند و رئیس دانشگاه لرستان و معاونان دانشگاه، به آنها پاسخ دادند.

این نشست مجازی همچون نشست‌های پیشین، با همکاری بخش‌های مختلف از جمله فناوری اطلاعات، روابط عمومی و معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه لرستان برگزار شد.


 


۱۴۰۰/۰۶/۲۴ - ۰۰:۰۰
۱۳۵۴ بازدید