اخبار

تقویت همکاری‌های مشترک دانشگاه لرستان و سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان

۱۴۰۰/۰۵/۲۳

 

 

نشست مشترک دکتر محمد فیضیان، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان و مهندس حسین میردریکوند، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان لرستان با هدف گسترش همکاری‌های دوجانبه، برگزار شد.

این نشست در محل حوزه ریاست دانشگاه لرستان برگزار شد و دو طرف بر گسترش همکاری‌های مشترک علمی، تحقیقاتی و آزمایشگاهی تأکید کردند.

رئیس آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان، دکتر حسین حاتمی نیز در این نشست حضور داشت و توضیح داد که آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان، این آمادگی فنی و تخصصی را دارد که به سازمان‌ها و نهادهای دولتی و غیردولتی استان، انواع خدمات تخصصی آزمایشگاهی را ارائه کند.

دکتر فیضیان، معاون پژوهش و فناوری دانشگاه لرستان توضیح داد که خوشبختانه آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان در فهرست برترین‌های نظام آزمایشگاهی کشور قرار گرفته است و اولویت دانشگاه لرستان، این است که این آزمایشگاه، خدمات تخصصی خود را به بخش دولتی و غیردولتی استان افزایش بدهد و در این مسیر هم تفاهم‌نامه‌های مختلفی به امضا رسیده است.

مهندس میردریکوند، رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان لرستان هم تصریح کرد که این سازمان یک تشکل بزرگ تخصصی و فنی در استان لرستان است که باید همکاری‌های خود را با نظام دانشگاهی استان توسعه دهد و تلاش می‌کند از خدمات تخصصی آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان، هرچه بیشتر استفاده شود.

دو طرف بر موضوعاتی همچون تقویت مهارت‌آموزی و کارآفرینی در آموزش‌ها و استفاده‌ی هرچه بیشتر از ظرفیت علمی دانشگاه لرستان، تأکید کردند.

رویکرد دانشگاه لرستان براساس مفهوم دانشگاه جامعه‌محور، آن است که همکاری‌های مشترک خود با بخش دولتی و غیردولتی استان را گسترش دهد تا دانشگاه بتواند هرچه بیشتر، براساس تحقیقات و پژوهش‌های کاربردمحور و متناسب با ظرفیت‌ها و نیازهای استان لرستان، نقش اثرگذارتری در توسعه‌ی استان داشته باشد.

آزمایشگاه مرکزی دانشگاه لرستان، زیرنظر معاونت پژوهش و فناوری این دانشگاه فعالیت می‌کند.



۱۴۰۰/۰۵/۲۳ - ۰۰:۰۰
۱۵۵۱ بازدید