اخبار

جشن عید غدیر خم برگزار شد

۱۴۰۰/۰۵/۰۷

 

 

هیئت آل یاسین دانشگاه لرستان با همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، جشن عید بزرگ غدیر خم را با حضور اساتید، کارکنان و خانواده‌های آنها در محوطه‌ی سازمان تبلیغات اسلامی استان لرستان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی برگزار کرد.

دکتر خسرو عزیزی، رئیس دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام دکتر حبیب حاتمی کن کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان، دکتر حجت‌اله یونسی، معاون دانشجویی دانشگاه لرستان، حجت‌الاسلام مهدی قدرتی، مدیرکل تبلیغات اسلامی لرستان و نوراله نظریان، مدیر شعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران (استان لرستان) از جمله مدیران حاضر در این جشن بودند.

در این جشن که شامگاه چهارشنبه، 6 مردادماه، به مناسبت عید بزرگ غدیر خم (عید امامت و ولایت) برگزار شد تفاهم‌نامه‌ی همکاری نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان با بانک قرض‌الحسنه مهر ایران (استان لرستان) مبادله شد تا براساس آن، از ازدواج‌های دانشجویی با استفاده از تسهیلات بانکی، حمایت شود و بانک بتواند با اعطای انواع تسهیلات بانکی از جمله تسهیلات خرید کالا، حمایت بیشتری در راستای رفاه دانشگاهیان دانشگاه لرستان انجام بدهد.

برنامه‌های مختلف و متنوعی از جمله نمایش‌های طنز و مسابقه در این جشن اجرا شد و به اساتید و کارکنانی که در فاصله‌ی بین عید غدیر خم پارسال تا عید غدیر خم امسال، ازدواج کرده بودند جوایزی از طرف بانک قرض‌الحسنه مهر ایران (استان لرستان) و رئیس دانشگاه لرستان (دکتر عزیزی)، اهداء شد.

همچنین به آن دسته از فرزندان اساتید و کارکنان دانشگاه لرستان که در فاصله‌ی بین عید غدیر پارسال تا عید غدیر امسال، به سن تکلیف رسیده بودند جوایزی از طرف هیئت آل یاسین دانشگاه لرستان، اهداء و از فرزندانی که عضو تیم‌های ورزشی وابسته به دانشگاه لرستان هستند تقدیر شد.

در این جشن به موضوع صرفه‌جویی در انرژی در سطح خانواده‌ها نیز پرداخته شد و به چند نفر از اساتید و کارکنان دانشگاه لرستان (از جمله دکتر مهدی شاهین و مرتضی قربانی) به نمایندگی از افرادی که برنده‌ی مسابقه صرفه‌جویی انرژی در خانواده‌ شده‌اند جوایزی اهداء شد.

حجت‌الاسلام دکتر حبیب حاتمی‌کن کبود، مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ لرستان تصریح کرد که رویکرد هیئت آل یاسین دانشگاه لرستان، تقویت برنامه‌های دینی و مذهبی براساس مشارکت هرچه بیشتر خانواده‌های اساتید و کارکنان دانشگاه لرستان در این برنامه‌هاست.

هیئت آل یاسین دانشگاه لرستان که از اساتید و کارکنان این دانشگاه تشکیل شده است می‌کوشد برای ترویج و تعمیق فرهنگ اسلامی و آموزه‌های دینی در سطح دانشگاه، برنامه‌های متنوع دینی و مذهبی خود را گسترش دهد.

به قید قرعه به تعدادی از افرادی که در این جشن شرکت کرده بودند جوایزی از طرف هیئت آل یاسین دانشگاه لرستان، اهداء و از عوامل و اعضای تیم مدرسه فوتبال دانشگاه لرستان نیز تقدیر شد. 

در برگزاری این جشن، سازمان تبلیغات اسلامی استان لرستان با مدیریت حجت الاسلام مهدی قدرتی، همکاری و مشارکت داشت.

 


۱۴۰۰/۰۵/۰۷ - ۰۰:۰۰
۲۷۸۹ بازدید