اخبار

تقدیر از دانشگاهیان دانشگاه لرستان

۱۴۰۰/۰۵/۰۵

 

 

حجت الاسلام دکتر حبیب حاتمی کن کبود از دانشگاهیان لرستان به خاطر بسترسازی و تداوم آموزش مجازی در شرایط شیوع بیماری کرونا، تقدیر کرد.

متن تقدیرنامه به این شرح است:

من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق

در دوران همه گیری ویروس منحوس کرونا، در کنار برنامه ها  و تلاش های اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی، آموزش و تربیت نیز گرفتار جدایی مخاطبان خود از بدنه ارتباط با دستگاه خود شدند. دانشگاه هایی که بر مدار آموزش و تربیت مستقیم و رابطه ی استاد و شاگرد بودند، به ناگاه با یک پدیده تازه برخورد کردند که راه پیشینی تاکنون برای آن نداشتند.

به لطف پروردگار با جایگزین شدن سامانه های آموزشی و از راه دور، زیرساخت تازه ای فراهم آمد که فضای رشد علمی در کشور رنگ تازه ای به خود گرفت.

دانشگاه لرستان از زمستان ۱۳۹۸ تاکنون توانسته است با برگزاری کلاس های آموزشی برای دانشجویان عزیز و نیز رسیدگی به نیازهای آموزشی و پژوهشی دانشگاه گام بلندی در دوران سخت بیماری کرونا بردارد.

به همین خاطر لازم دانستم از تمامی بخش های آموزشی و پژوهشی و کارکنان تلاش گر و پیگیر و همچنین استادان ارجمند که بستر آموزشی خود را در برگزاری کلاس های برخط حفظ نموده و مایه ی رشد دانشجویان عزیز شدند،  به تک تک عزیزان تلاش گر تبریک و تهنیت و خدا قوتی بگویم و از همه ی آنان تقدیر و تشکر نمایم.

امیدوارم همه دانشگاه ها و مراکز آموزشی عالی با بهره جویی از شیوه های نو و پویا در گستره بخشی به دانش و پیشرفت همه جانبه و در راستای آموزش برتر، مایه ی شتاب فرآیند آموزشی و تربیتی فرزندان سرزمین عزیزمان باشند.

ان شاالله پس از برطرف شدن این شرایط نیز از تجربه های اموزش های انلاین در کاهش هزینه ها و استفاده از مزایای این نوع تدریس نیز در کنار اموزش های حقیقی استفاده گردد.

حبیب حاتمی کن کبود 

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه لرستان



۱۴۰۰/۰۵/۰۵ - ۰۰:۰۰
۸۷۳ بازدید